divendres, 16 d’agost del 2024

Diari d'estiu: DESCONNEXIÓ

Desconnectar per a “reconnectar”. Això és el que em va passar el divendres passat quan vaig veure a Maria.

A Maria la vaig conèixer el primer any d’universitat. Hem estudiat juntes, hem fet treballs juntes, hem rigut molt juntes, etc...

Vam acabar la carrera i cadascuna va seguir el seu camí però sempre hem mantingut el contacte en el temps. En els últims anys ens uneix el tema de la creativitat, treballant-la cadascuna a la seua manera des de l’àmbit professional i personal. L’estat de WhatsApp ens ha permès estar en contacte de manera més assídua comentant les frases a mode de reflexió que hem anat penjant i també compartim lectures interessants que anem trobant en el nostre dia a dia.

La fotografia que us mostro a continuació és del dia que va passar juntes en la platja parlant de la vida i fent coses tant inesperades com banyar-me en la platja (feia anys que no en banyava més enllà dels peus). La imatge capta el moment en el qual vaig aconseguir oblidar-me d’obligacions i gaudir d’embrutant-me les mans amb la sorra com quan era menuda. Una sensació indescriptible que vaig immortalitzar amb aquesta instantània del moment.


Tant Maria com jo, a l’acabar el dia, ens va envair l’alegria d’haver gaudit juntes d’aquest dia. Ella ja pensa en celebrar d’aquí dos anys els 50 fent un viatge juntes a Grècia, jo em conformo en poder seguir transitant aquesta vida al seu costat.

Imatge de 72 kilos

Ens veiem en la pròxima entrada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada