dissabte, 20 de juliol del 2024

Diari d'estiu: arena, mar i cel

La foto d’avui no és meua sinó del meu fill. L’altre dia vam anar a pegar una volta i vam parar a veure la mar que a mi, personalment, sempre em relaxa. Ell em va demanar el mòbil per a fer unes fotos i avui he decidit penjar una de les instantànies que va realitzar sota el títol que ell em va dir: “Arena, mar i cel”.

Veient la mar em vaig posar a pensar (com em sol passar sovint quan em trobo davant d’ella) i em van venir al cap eixos missatges dins d’una ampolla que apareixien en les pel·lícules que jo veia quan era menuda. Vaig visualitzar-los naufragant per la mar, sense arribar al seu destinatari, i em va donar llàstima que el seu destí fora desaparèixer... així que avui us porto una proposta molt original amb la que escriure missatges a la família i amistats garantint que arriben a les mans de les persones a les que van dirigits. La idea és dibuixar la nostra pròpia ampolla i escriure dins.


Imatge via Pinterest

Si bé és cert que en un principi, totes pensem en algun missatge escrit, us animo a realitzar un missatge més visual per tal de sorprendre a la persona que el rep.


Imatges via Pinterest

Si us atreviu, proveu a realitzar-lo amb la tècnica de l’aquarel·la ja que la interacció dels colors que es produeix a causa de l’aigua, afavoreix l’aparició de la imaginació i la capacitat de traslladar-nos a altres llocs en els quals no ens trobem en el present.


Imatge via Pinterest

Ens veiem en la pròxima entrada!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada