dijous, 4 de gener del 2024

UN CALENDARI D'ADVENT D'ANUNCIS: Dia 35

Una altra marca de joguets per excel·lència és Playmobil. Amb la seua gran varietat de productes, qui no ha tingut un joguet d’aquesta marca? Doncs jo.

Imatges via Google

A més de nines, vaig tenir joguets de construcció com ara el Tente i l’Exin Castillos... Totalment descatalogats, em van acompanyar en les meues llargues vesprades de joc. La de vegades que vaig fer la torre del castell i llits per a hospitals amb les seues peces.

Imatges via Google

En l’actualitat, a través dels meus fills, Playmobil ha entrat en casa i de moment per a quedar-se. Que si la caravana, que si l’ambulància, que si el cotxe de polícia, que si el camió del reciclatge, que si la comissaria, que si l’escola, que si la pizzeria, que si la veterinària i enguany li ha tocat el torn al camió de bombers! Tenim peces per a construir una ciutat sencera i encara ens queden els Reis Mags...

Esteu preparats per a veure com és el dia a dia en el parc de bombers?


Ens veiem en la pròxima entrada!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada