dimarts, 2 de gener del 2024

UN CALENDARI D'ADVENT D'ANUNCIS: Dia 33

Molts pensareu que després del dia 1, de quins anuncis nadalencs podem parlar i la veritat és encara ens queda l’últim esdeveniment d’aquesta època de l’any: la vinguda dels Reis Mags. I és que en aquest últim tram de les vacances, les xiquetes i els xiquets esperen amb il·lusió la seua arribada.

En la meua època, el Pare Noel encara no venia per aquestes terres i, després del Sorteig de la Loteria de Nadal, començava el compte enrere d’unes vacances que acabaven amb els regals que em portaven els Reis Mags. Me’n recordo que trobàvem els regals en casa  un poc després de tornar de veure la Cavalcada amb els meus cosins i, encara que només teníem un dia abans que finalitzessen les vacances, gaudíem d’eixe dia de manera extraordinària.

Durant molts d’anys les nines van ser un dels meus joguets preferits i una marca per excel·lència ens recordava que s’aproximava el dia de Reis amb els seus anuncis. Els més “vintage” ja sabeu de quina marca estic parlant i per als meus joves ara és el moment de conèixer-la...  


Ens veiem en la pròxima entrada!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada