dimecres, 3 de gener del 2024

UN CALENDARI D'ADVENT D'ANUNCIS: Dia 34

Una de les nines que em va acompanyar durant la meua infantesa va ser Nancy. Si bé és cert que Barbie ja existia, la meua mare va ser molt reticient a ella i es va resistir a comprar-me-la fins que ja vaig ser més gran i ara entenc el per què (el motiu donaria per a una nova entrada...).

Sempre he tingut molt cura de les coses i en Vinaròs segueixo tenint les meues nines de sempre. El vestit d’hostessa de vol que té la meua Nancy està impecable i, encara que en la nova Nancy ha sofert algunes petites variacions, com podeu veure entre la versió que jo tinc i la nova, té el mateix estampat, les botes també són altes i les dues Nancys porten la mateixa boina.

Nancy 1979 / Nancy 2013

(Imatges via Google)


Nancy, evidentment no estava a soles, l’acompanyaven la seua germana Lesly i el seu amic Lucas. Encara me’n recordo l’any que em van portar el tratge d’esquí per a Lucas... En la imatge inferior podeu observar les diferències entre el model actual (imatge de l’esquerra) i el model que tenia jo (imatge de la dreta). Podria parlar de les vestimentes de l’època però, creieu-me que tindria també material per a una altra entrada...


Imatges via Google


Com podeu veure, les modes canvien i, igual que s’han fet remodelacions en l’aspecte facial, tant de Lucas com de Nancy, la versió més actual s’adapta als nous temps per a presentar-nos a Nancy en situacions acordes als nous temps que corren.



Ens veiem en la pròxima entrada!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada