dilluns, 24 de juny del 2019

24 raons i alguna més...


Una vegada més, un curs passat…

Ja són 14 anys en Mallorca i 13 cursos viscuts.

Enguany han estat 24 àlbums scrapbook, 24 raons per practicar la creativitat i 24 alumnes i molts alumnes més que heu donat sentit a la meua feina cada dia.

Des d’aquí vull donar les gràcies a tots els alumnes que han passat per les meues classes des d’aquell 26 de setembre de 2005 quan vaig arribar al Llompart.

Em considero una persona optimista, que sempre veu aprenentatge en tot allò que fa però, francament, heu superat les meues expectatives.

Me’n vaig a Castelló amb una maleta plena d’experiències, de vivències, de records, de sensacions, de sentiments, d’emocions i amb un trosset de cadascun de vosaltres.

GRÀCIES per formar part de la meua vida durant tots aquests anys i només espero que “Tot us vagi bé” com diu la cançó del grup Txarango i que jo, ho pugue sentir des de la distància.



5 comentaris:

  1. Hola, Isabel! 👋👋👋
    Som jo JHONATAN LUZURIAGA (EL NIN DEL QUDERN)
    Em sentó be de que jo sigui una rao perque siguis fent feina.
    Volia dir te que moltes gracies per els reny encara que no siguin renys sino que son unos consells que no oblidare Mai perque ets una Professora
    MOLT BONA!
    ADEU, ISABEL! 👋👋👋
    I una cosa on trobo la historia de la patata?
    I també on están els dibuixos del cuaderno viatger?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Jhonatan!😎

      Moltíssimes gràcies per les teues paraules 🤗🤗🤗🤗. Els professors no existiríem si no tinguéssem alumnes com tu 🙆‍♂️ amb els que compartir els nostres coneixements sobre diferents matèries 📚📚📚📚.

      Estic en plena mudança 🙅‍♀️📦📦📦📦 i encara no he tingut temps de fer les entrades 💻🖱 amb els treballs del racó creatiu 🎨🎨🎨🎨 que queden pendents però, tranquil, que publicaré tots els treballs realitzats...😊

      Estic molt agraïda de llegir aquestes paraules. Em reconforten molt ❤❤❤❤ i em donen molta força 💪💪💪💪 per continuar potenciant la creativitat en les classes.

      Espero seguir rebent els teus comentaris el curs vinent. Em faria molta il.lusió 😍😍😍😍 mantenir el contacte amb tots vosaltres.

      Després et passo l'enllaç de la història d'una patata...

      Bon estiu 🌞🌞🌞🌞 i molts 😘😘😘😘,
      Isabel.

      Elimina
    2. Moltes Gracies Isabel I tmb bon estiu 🌞🌞🌞🌞 I esper que segu3ixis aixi Adeu! 👋👋👋

      Elimina
    3. Hola, Jhonatan!

      Per fi he pogut connectar-me amb l'ordinador... Et deixo l'enllaç d'història d'una patata: http://plastidekor.blogspot.com/2019/05/historia-duna-patata.html

      Elimina
    4. Posa el cursor del ratolí damunt de la direcció, copia-la i posa-la en el cercador de google...

      Elimina