dimecres, 13 de març del 2019

# instabloc_Colònia de Sant Jordi


Què ganes tenia de tornar a publicar de manera més assídua en el bloc! Estic molt contenta perquè crec que estic aconseguint tractar temes molt variats i alhora creatius. I el que és millor: poder compartir les meues inquietuds amb tots vosaltres!

Isabelcogollosferrer©2019


Crec que no és la primera que dic que Mallorca m’ha captivat. Crec que la gent que heu nascut aquí sou molt afortunats. És una illa preciosa que durant aquests 14 anys m’ha aportat coses molt positives i que realment em té enamorada. Algun dia li hauré de dir adeu i tornar cap a la “terreta” (així ens referim els valencians a València) però de moment gaudeixo d’aquestes platges i muntanyes tant precioses que té l’illa.

Dissabte passat vaig descobrir un lloc que encara no havia visitat mai: La Colònia de Se Sant Jordi i em va encantar. Tot s’ha de dir que tinc la meua amiga Águeda que s’ho coneix tot i és la millor guia turística que puc tenir així que em vaig deixar anar per la seua proposta i vam passar tot el dia allà.

A diferència d’altres vegades no he pogut seleccionar només les 9 fotos més representatives d’aquesta excursió així que primer us mostraré l’interior de l’Aquarium perquè em va fascinar.

Com podeu veure per les imatges hi ha molta varietat d’espècies i els ambients que visitem recreen perfectament el fons marí que podem trobar en l’arxipèlag de Cabrera, que es pot veure clarament des d’aquesta part de l’illa. La persona que ens va vendre les entrades ens van suggerir que ens imaginéssem que ens trobàvem a 15 metres de la superfície i així ho vam fer. Per un moment em vaig imaginar nedant amb tots aquests peixos i em vaig sentir una mica més lliure i més lleugera...  

Isabelcogollosferrer©2019

A continuació us mostro algunes fotos de l’exterior de l’aquàrium i algunes instantànies que vaig fer del poble mentre passejàvem per les seues platges i aprofitàvem el solet del passeig. Sabeu que em va agradar més? El far...m’encanten els faaaaars, els trobo enigmàtics i amb moltes històries que contar.

Isabelcogollosferrer©2019

Espero que us haja agradat. És un lloc molt bonic a visitar. Si ho feu ara que encara no és temporada d’estiu, trobareu molta tranquil·litat...

Us deixo l’enllaç a la seua pàgina web per tal que poguésseu consultar horaris i tarifes. Hi ha un 50% de descompte per a residents. Podeu aprofitar les vacances de Pasqua per fer-hi una visita:


Ens veiem en la pròxima entrada!

2 comentaris:

  1. hola.
    som en Marc Kuhalainen Cardell de 1r ESO B i ja se que escric tard, pero no me deixava publicar l'ordinador.
    volia dir que les fotos son molt guapes i alomillor li dic al meu pare de anar a l'aquarium i mirar lo de la teva amiga.
    adeuuuu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaaaaa, Marc!😊

      Diuen que 'Más vale tarde que nunca'😉. Contesta sempre que pugues però no importa el dia. El més important és la teua aportació al bloc amb els teus comentaris 💻🖱. Sempre és una alegria llegir-los...😍😍😍😍

      Molt ben pensat això de dir-li a ton pare. Estic segura que si aneu, us encantarà 😀.

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina