dijous, 22 de març del 2018

La creativitat by MARTA

El treball que vaig a mostrar-vos a continuació és un exemple de constància i predisposció per la feina ben feta. Na Marta ha estat una de les alumnes més aplicades al llarg del curs passat en l'elaboració de l'àlbum scrapbook i ara ho podreu comprovar a través de les següents imatges. Amb una portada molt colorida ja se'ns està donant pistes de com serà el seu àlbum... Preparats?


Les primeres pàgines ens mostren una foto seua amb pocs mesos jugant amb un peluix. A la figura del quadrat li ha donat fiferents utilitats: com a fons per a la fotografia, com a element per a emmarcar la foto i com a motiu decoratiu per a l'elaboració del sobre.



A continuació ens mostra una escena molt quotidiana que qualsevol de nosaltres podem tenir de la nostra infantesa amb algun element de joc que face referència a alguna sèrie, dibuixos animats o pel·lícula del moment. En aquest cas, Star Wars és la protagonista. Per al disseny, s'han cercat personatges de la pel·lícula així com la tipografia tant reconeguda de la saga.



 
En les següents pàgines, na Marta ens mostra una de les seues passions: la fotografia. L'objectiu de la càmera s'ha propagat, tant per la làmina com per la cartolina, per tal de mostrar l'afecció que té l'alumna per captar els moments amb la seua càmera. Les flors que ha emprat per emmarcar la fotografia fan referència a la flor estampada de la seua camiseta. Com podeu veure, és molt important emprar aquells elements que apareguen en la imatge escollida en el disseny de les pàgines com a recurs a l'hora de contar la història.


Si seguim visualitzant l'àlbum, trobem una escena en el parc igual que succeïa amb l'àlbum de n'Elena però en aquesta ocasió, en lloc d'emprar la làmina de les fulles, l'alumna ha escollit la làmina dels triangles que amb les diferents textures emprades aporta diversió al disseny. Per a aquesta ocasió, s'han realitzat triangles de goma eva que emmarquen la imatge i també contribueixen a la composició de la pàgina on subica el sobre amb el text.



La pàgina que us mostro a continuació al meu parèixer és una de les més emotives de l'àlbum perquè va dedicada a una figura tant important en la nostra vida com són els nostres iaios, eixes persones que SEMPRE ens intenten donar bons consells i que es preocupen per nosaltres. El text que els dedica na Marta als seus avis és realment preciós i resumeix perfectament TOT el que signifiquen per a ella. Una vegada més, m'he emocionat llegint les vostres històries...


 
La següent composició ens mostra la làmina de les fulles on na Marta apareix juntament amb la seua mascota. D'aquest disseny cal destacar l'elaboració de la finestra elaborada amb un arbre en la part cemtral que serveix per a amargar el text que acompanya la imatge. Com podeu veure, hi ha multitud de formes a l'hora de crear la zona reservada per al text. 


Per a la làmina del collage, s'ha escollit una altra imatge de na Marta amb les seues mascotes i l'emoció que resumeix el que na Marta sent per elles és AMOR, un amor que en el cas dels animals sempre he considerat d'incondicional. Sempre estan ahí quan més ho necessites i no demanen res a canvi. És un AMOR amb majúscules tal i com na Marta ha representat en la cartolina que acompanya a la imatge.



 
Lúltima pàgina d'aquest àlbum ens mostra una activitat lúdica i a l'aire lliure. Aquesta làmina es basa en textures gràfiques, sent el resultat com heu pogut comprovar, molt colorit. Tots els elements que apareixen en aquest disseny tenen com a objectiu emfatitzar els colors emprats en la làmina i al mateix temps remarcar l'aspecte divertit d'aquesta activitat a l'aire lliure.



Marta, el teu àlbum m'ha encantat! Has posat tot de la teua part des del principi de curs pensant quins materials i quins elements personalitzarien millor cadascuna de les fotografies escollides i has aconseguit emocionar-me! Gràcies per la teua aportació amb el teu treball al bloc.



16 comentaris:

  1. Hola Isabel!!
    Quina xuladaaa!! Per començar, la portada ja té elements decoratius molt xulos com els animalets de filtre! Saps si els ha fet ella o si els ha comprat aixi? Trobo que són molt originals i que poden anar bé per a qualsevol àlbum!La làmina del tetris m'agrada molt, i miraré de fer-la per al meu pròxim àlbum! El sobre que acompanya la làmina em pareix molt xulo, en la fotografia on ens ensenyes les dues làmines juntes pareix que està com en 3d!! La làmina de les escales monocromàtiques també m'encanta, i he tornat a mirar la entrada dels triangles monocromàtics, i són una xulada!! Miraré si m'atreveixo a fer-la, jajaja!! A més, el washitape de la cartolina que l'acompanya recorda a els làsers de la pel·lícula, trobo que queda molt xulo! La làmina dels triangles també m'encanta! Trobo que li dona un toc diferent i de color a l'album, i em pareix molt divertida! La de la línia també m'agrada molt! Trobo que ha quedat un disseny molt xulo, i em pareix molt emotiu que li dediqui una pàgina als padrins! Ells sempre ens ajuden i donen els millors consells! La làmina de les fulles també m'agrada molt, i la faré al meu pròxim àlbum segurissim! La làmina del collage sempre m'ha parescut molt divertida! Encara que no ho paresqui, porta bastanta feina, però queda molt bé! La làmina del multipattern, com ja saps és la meva preferida! Ha quedat molt bé, i trobo que les flors de goma eva li donen un toc molt especial! Espero que publiquis més àlbums per contiuar agafant idees!
    Per cert... jo estic aprofitant aquests dies en els que els meus companys estan de viatge d'estudis, i jo no he pogut anar a classe perquè tenc un virus de panxa horroròs per fer tots els deures i així després intentaré començar a fer algunes làmines per a l'àlbum que tenc pensat fer a l'estiu! Esper posar-me bona aviat i poder menjar panades...
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
  2. Ai... he tornat a escriure amb el correu de ma mare, que se l'havia deixat obert...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!😊

      Pel que veig amb el teu comentari 💻🖱 és que t'ha agradat tot!🙈👏👏👏👏😅🤣😂

      La veritat és que Marta ha realitzat una bona feina 👌. Les coses necessiten el seu temps ⌛⏳⌛⏳ per tal d'obtenir bons resultats.

      Per cert, ja tinc ganes de veure el teu pròxim àlbum!📘👏👏👏👏

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  3. vaya vaya... intentaré hacer uno parecido a ese :-D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Yoel!🙋

      Així m'agrada: motivació i actitud!👏👏👏👏

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  4. Hola,som na Marta Bonilla,m'ha agradat molt que haguis penjat el meu album. M'he enduït una sorpresa molt gran. Gracies per tot,per haver estat al meu costat en el meu primer any d'institut. Hem parèixes una molt bona professora i tots els teus alumnes tenen molta sort de tenir-te. Ànim a tots i segur que aconseguireu fer un album preciós.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marta!😊

      Puff m'acabes d'emocionar ❤❤❤❤ molt amb el teu comentari 💻🖱. Ara mateix no tinc paraules per expressar tot el que m'has aportat amb aquestes línies! 😍😍😍😍

      Moltíssimes gràcies 🤗🤗🤗🤗 per tot. El teu àlbum és un dels més emotius i més bonics perquè has deixat una part de tu en ell. L'has realitzat amb molta estima 💟✂💟✂ i t'has involucrat molt en la seua realització des de principi de curs 😉.

      Els professors existim gràcies als nostres alumnes 👭👬👫👬👬👭👬, aprenem amb vosaltres i compartim moltes hores junts. Alumnes com tu fan que la nostra professió valgue la pena i que continuessem fent les nostres classes amb molta il.lusió 🌷🌷🌷🌷. Moltes gràcies a tu per ser la meua alumna. Ha estat un plaer compartir un curs amb tu!😎

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  5. hola isabel soy carelle me a gustado mucho la entrado,porque e podido ver el diseño de la lamina 6 y me he hecho una idea de como puedo hacer la lamina

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Carelle!😊

      Precisament aquesta mostra d'àlbums scrapbook 📙📘📗📙📘📗 d'altres anys és per a que poguésseu comprovar amb els vostres propis ulls 👀 que amb ganes tot és possible 💪💪💪💪.

      Intenta fer un disseny original i personalitzat ❤❤❤❤ per a la teua làmina 😉. Ens veiem demà a classe 😎.

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  6. Hola isabel soy adrian de 1r Eso a la verda es que me encanta la idea ha partir de ahora podré mas de mi parte.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Adrián!😊

      Recorda el que he dit avui en classe 😎. Tots podeu fer l'àlbum 📙📘📗 però alguns heu de canviar l'actitud 😉 i heu de tenir més ganes de fer feina!💪💪💪💪

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  7. Hola Isabel soc en Joan de 1r ESOA ja he vist la lámina 7,pareix difícil pero creo que quedará be a l'album.
    Gracias.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Joan!😐

      Havies de contestar en la pròpia entrada del collage...no en aquesta...😒

      Elimina
  8. hola Isabel,soy Juan Javier de 1ESO A ,estoy viendo todos estos albumes de Marta,Elena,Margarita...y me encantan ,son super bonitos ,tengo ganas de acabar el album .Todo este ezfuerzo va a merecer la pena para tener un album de recuerdos.Yo creo que casi todos acabaran el album ,aunque se queden en junio a hacerlo,confio en ellos tanto como en ti.Hasta el miercoles

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Juan Javier!😄

      Encara queden dues publicacions més sobre dos àlbums scrap 📗📙📘 de l'any passat que encara no us he mostrat...😉

      M'ha encantat ❤❤❤❤ llegir el teu comentari d'ànims dedicat als teus companys 👬👫👭👭👬👫👫👫👬👭 i veure que confies en ells i en mi és molt gratificant 😍. A veure si la majoria de vosaltres acabeu l'àlbum i l'any que ve puc publicar moltes més entrades com aquestes!👏👏👏👏

      Gràcies per comentar en el bloc 💻🖱.

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina