dijous, 15 de març del 2018

# instabloc_Albúfera

Diumenge passat vam anar d’excursió a l’Albufera. Tants anys en Mallorca i encara no havia anat i la veritat és que em va encantar!


Isabelcogollosferrer©2016

Hi ha un total de 4 excursions de diferents durada. Nosaltres vam escollir una de les curtes pel temps que teníem abans de dinar i vam gaudir d’una passetjada tranquil·la en plena natura.

Isabelcogollosferrer©2018

Ara només en queden 3 excursions pendents que penso realitzar. 
Vosaltres, heu anat alguna vegada?
 



2 comentaris:

  1. Hola Isabel soc na Natalia Busquets de 1r Eso A mi no he fet aquestes excursions.Pero jo vaig als escoltas que feim acampades,excursions...etc la semana pasada varem fer una excursio al campament de la Victoria on hi ha dos excursions nosaltres ferem la de la ermita de la Victoria arribarem fins asalt on era la ermita es una excursio de unes 6hores aproximat es molt guapa esper que aquest comentari et servexqui Adeu
    🤘🤙🤤😎🙉🙈

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Natalia!🙋

      M'acabes de deixar impressionada...🙈🙈🙈🙈 Una excursió de 6 hores! Nosaltres de moment les fem més fàcils 😉.

      El que més m'agrada és que són activitats a l'aire lliure 🏔⛰🌄🏞 en plena natura que ajuden a desconnectar de la setmana.

      Moltes gràcies per la informació ❤❤❤❤.

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina