dilluns, 24 d’abril del 2017

Pròximament...

Isabelcogollosferrer©2017

7 comentaris:

  1. Hola Isabel!!
    Feia un temps que no mirava el blog perquè he estat superocupada preparant tot el de la festa d'aniversari de la meva germana, però avui he mirat totes les fotos i et volia felicitar perquè totes són suuuper xules, estan molt ben fetes, i m'encanten!!
    Em sembla que la que més m'agrada és aquesta de la sorra que has posat al collage, o la de la segona filera al mig, amb la barana i el mar de fons!
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!😊

      El teu comentari m'ha encantat😍😍😍😍! Moltíssimes gràcies per les teues paraules ❤❤❤❤.

      Estic preparant una entrada 💻🖱relacionada amb les imatges i que espero que t'agrade 😎.

      Moltes gràcies una altra vegada 💟💟💟💟.

      Molts besets 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
    2. Per cert 😉...la foto que t'agrada de la barana no és en la mar, és en un estanc d'ànecs en Nules (Castelló)😎. Però d'això es tracta, que cada mirada interprete les imatges a la seua manera i deixe volar la seua inaginació ❤❤❤❤.

      Elimina
  2. Hola,Isabel!😃
    Que imatges📸 mes guapes! Fer una entrada amb aquestas fotos es molt xulo!😋 Molts besets, Diego 1ESO E

    ResponElimina
  3. Hola, Diego!😊

    Moltíssimes gràcies!❤❤❤❤ M'alegra que t'hagen agradat. A veure si demà puc publicar una entrada 💻🖱 relacionada amb elles 😉.

    Molts besets 😙😙😙😙, Isabel.

    ResponElimina
  4. Hola,Isabel!!!!!
    Me han agradat molt aquestes fortos.
    Molts bessets !!!!!!!!!!!!!!
    Marta Bonilla 1r ESO E

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marta!😎

      M'alegra molt que t'hagen agradat 👏👏👏👏. Prompte una entrada molt pràctica...📸📸📸📸

      Molts besets 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina