dissabte, 7 de maig del 2016

Decorating...

En alguna ocasió en el bloc us he parlat d’aquelles coses que m’agraden (si voleu veure les entrades polseu aquí i aquí) i, entre elles, es troba la decoració. És un tema que m’encanta. M’agrada mirar mobles, teles, petits objectes que puguen aportar personalitat al lloc on vivim. En definitiva, m’agrada posar el meu toc personal a la casa.


I un altre tema que m’apassiona, juntament amb la decoració, és el reciclatge i la reutilització d’aquells objectes que ens envolten. Per exemple, quan preparava la habitació d’Andreu i Bernat ja vaig reutilitzar alguns pots metàl·lics que tenia per tal donar-los un altre aspecte (podeu veure l’entrada si feu clic aquí) i donar-los una altra oportunitat convertint-los en aquest cas, en elements d’emmagatzematge, encara que encara no els hem utilitzat...jajajaja.


L’altre dia veient Decasa, una canal de televisió que em té realment enganxada, vaig veure un reportatge sobre una botiga de mobles que hi ha en Madrid on els propietaris, com bé expliquen, donen una “segona vida” als mobles (aquí una altra afecció que no descarto emprendre en el futur: la restauració).

elafilador.org

Com podeu veure el canvi dels mobles és realment espectacular i molt original.

elafilador.org

Si voleu saber un poc més d’aquest projecte us deixo el vídeo del canal Decasa on els protagonistes ens expliquen un poc més la seua visió del món impregnat de creativitat.



Bon cap de setmana a tots!

12 comentaris:

  1. Hola, Isabel!!!
    Estic enamorada d'aquesta entrada. A jo tambe m'agraden les coses de decoració.
    Sempre que vaig a l'Ikea o al Leroy Merlin m'imagin com serà la meva casa quan sigui gran. M'encanta veure les coses de decoració, m'atrauen molt.
    Bessets,
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Ana!

      És que no m'he pogut resistir a parlar del tema. La creativitat es troba en tots els àmbits i la decoració és un tema molt interessant en quan a creativitat.

      Jo, igual que tu, sempre he pensat des de ben xicoteta com seria la meua casa. De fet, tinc un munt de dibuixos del seu exterior (i he de dir-te que no s'assemblen gens a la realitat...jajaja) però en quan a decoració continuo pensant que és important la presència de colors vius en una casa.

      Estic contenta que t'haja agradat l'entrada i reconec que sóc molt fan del Leroy Merlin, Ikea i la secció de casa del Carrefour!😅

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  2. HOLA ISABEL!!!!

    M´han agradat molt les entrades. La decoració es molt chula, el video es molt interessant. Esta molt be, reciclant es poden fer coses chulissimes. I l'entrada de 50 coses sobre tu es molt xula(no sabia que de petita toquesis l'acordió).

    Besets, Júlia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Júlia!

      M'alegra veure que has vist també les entrades que us suggeria.

      La veritat és que aquesta parella de restauradors transmeten molta alegria i entusiasme en allò que fan i he pensat que visualitzant el vídeo podríeu contagiar-vos de la seua creativitat ja que a mi em va passar. De fet, només faig que pensar si podria rescatar algun moble vell i donar-li un nou significat dins de la casa.Quan torne aquest estiu a casa, faré una visita on vivia el meu iaio.Tal vegada pugue trobar alguna cosa interessant 💟...

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  3. Hola, Isabel!
    La decoració és un tema que em té completament enamorada, m'encanta personalitzar la meva llar de manera que puguem donar-li un toc més original, a mi personalment m'agraden les cases amb colors vius, ja que em transmeten alegria. Sempre que vaig a alguna tenda de decoració tenc ganes de comprar mil coses, encara que no sàpiga molt bé on les hauré de ficar, però jo li dic a mos pares que és per a la meva casa quan sigui gran, però no els convenço del tot...jaja.
    El tema de reciclar i reutilitzar mobles m'encanta! De vegades miro per YouTube tutorials de com reutilitzar teles, un simple pot de llegums o fins i tot un armari! Em declaro fan de la reutilització d'objectes!
    Ens veim demà.
    Besets, Paula.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Paula!

      M'encanta poder compartir 💖 amb vosaltres les meues afeccions perquè així aprenem uns dels altres que en definitiva d'això es tracta.

      A mi m'agrada molt comprar petits detalls dels llocs quan viatjo 🚅 ✈ 🚃i així poder-los contemplar sempre en casa.És una manera de recordar eixos moments i, al mateix temps,transportar-me a eixos llocs des de casa.

      Com veig que us agrada, seguiré fent entrades d'aquest tema.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  4. Hola Isabeeel! Sóc na Júlia B. Això de decorar es una cosa que m'entusiasma! Jo mateixa decor la meva habitació! A vegades amb ma mare vaig a algunes tendes molt xules que es nomen CASA, o a La Oca. Jo sempre li deman un capritx a ma mare, pero com que no se per que utilitzar-lo o a on posar-lo "no cuela". Al meu temps lliure mir videos sobre la reutilització de pots o d'altres coses ja que com he dit al principi, m'entusiasma! Ma mare tambe me duu molt a Ikea, ja que es professora i ha de mirar cosetes per la seva feina, ja me se Ikea de memòria!
    Hem declaro fan n°1 de la decoració.
    Besets i fins demàà!
    Júlia💋

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Júlia!

      Crec que a Andreu i Bernat 🙏🙏els passarà el mateix que tu...jajaja.M'encanta Ikea! 😹Sobretot la secció de marcs i coíxins!🙈

      La decoració és un tema apassionant i aquelles persones que s'interessen pel tema tenen cases molt personals i boniques.Crec que faré alguna entrada sobre cases que m'han agradat per tal que poguésseu tenir més idees per decorar.

      Molts besets 😘, Isabel.

      Elimina
  5. Hola Isabel!!
    M'ha agradat molt aquesta entrada!! Com ja saps del curs passat, m'encanta reutilitzar coses i ho guardo tot (fils, botons, bocins de tela, parers de regal, capsules de nespresso,etc.) per a futures decoracions. He de confessar que l'Ikea és la meva tenda preferida, encara que no se on ficar tantes coses,jeje... La veritat és que m'encanta decorar-ho tot, i que la meva sala d'estudis esta plena de manualitats i dibuixos perquè trobo que així esta més alegre.
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalidaaaa!

      Esperava el teu comentari.No vull imaginar-me la cara de ta mare quan veu tot el que tens acumulat...jajaja. Però he de confesar-te que jo faig el mateix 😅. Ma mare encara té l'esperança que tire algunes coses de la meua habitació de Vinaròs...jajaja

      Amb el teu comentari m'has donat una idea per a una pròxima entrada.

      Molts besets 😙, Isabel.

      Elimina
    2. Hola Isabel!!
      La veritat és que ma mare ja no obre l'armari on tenc guardades les coses, perquè diu que començaria a tirar-ho tot...jeje. M'alegro d'haver-te donat una idea per a la pròxima entrada!!
      Besets, Margalida

      Elimina
    3. Hola Isabel!!
      La veritat és que ma mare ja no obre l'armari on tenc guardades les coses, perquè diu que començaria a tirar-ho tot...jeje. M'alegro d'haver-te donat una idea per a la pròxima entrada!!
      Besets, Margalida
      PD: no se que havia fet amb el nom d'usuari, jeje

      Elimina