dijous, 28 d’abril del 2016

askdlndasñgjad

Com aquest cap de setmana té un dia més i no sé si el temps acompanyarà, he decidit publicar aquesta entrada per tal que poguésseu començar a pensar de quina manera crear el vostre àlbum de scrapbook.

Imatges via pinterest

De moment esteu realitzant les làmines que, amb els vostres propis dissenys, seran el paper decoratiu sobre el qual col·locareu les fotografies que heu escollit però ara queda la part més emocional: l’elaboració dels textos que acompanyen a les imatges.

En aquest cas, els textos es col·locaran en la pàgina de l’esquerra de l’àlbum per tal de donar-los també protagonisme dins de la història i per a que cada pàgina de l’àlbum tingue la seua personalitat.

Els sobres són una manera de crear intriga i emoció en aquella persona que mira l’àlbum i llegirà els vostres missatges. Podem trobar sobres blancs i inclús de colors però jo personalment prefereixo un toc més personal. Els materials, com podeu veure, poden ser infinits. A mi personalment els sobres fets amb mapes em semblen fantàstics!

1. manualidades.facilisimo.com
2. katiearmour.tumblr
3 i 4 etsy

A continuació, podeu veure de manera molt visual, diferents opcions per a realitzar-los.

1.www.papelisimo.es
2 manualidadespararegalar.info

Us deixo un vídeo molt interessant on s’explica de manera detallada l’elaboració dels sobres i on podeu trobar més consells interessants per a la seua realització.


Bon cap de setmana a tots!

18 comentaris:

  1. Hola Isabel!!
    Personalment, els sobres en l'scrapbook m'agraden molt. Trobo que són una forma "d'amagar" els missatges dins l'scrapbook. M'han cridat l'atenció els sobres fets amb mapes, la veritat és que no se m'havia passat pel cap la idea!!
    Disfruta d'aquest cap de setmana llarg!!!
    Molts besets, Margalida.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      La veritat és que l'scrapbook és una tècnica molt creativa i permet multitud de dissenys originals i sorprenents.

      A bon segur, trobes el moment perfecte per utilitzar els mapes i immortalitzar alguns dels teus viatges.

      Moltes gràcies per comentar i gaudeix del cap de setmana.

      Moltes besets 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  2. Hola soc en Diego de 1resoA.Lo dels sobres es una idea molt xula i a la vegada molt interesant. Lo de l'scrapbook es utilitzar la teva creativitat en paraules, fotos, colors...
    Es molt intrigant i a la vegada difícil. Verem com surt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Diego!

      Estic totalment d'acord amb tu al 100% i la creativitat és la clau per aconseguir un resultat interessant. Així que ànims per acabar de finalitzar les làmines que queden i muntar l'àlbum final!

      Besets, Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabeeeeel! Sóc na Júlia B. de 1r ESO D. Mare meua, cada vegada tinc més ganes de muntar i fer l'Scrapbook! Gràcies per donar-nos tantiiiisimes idees xules .
    Molt intrigada i besets,
    Júliaa:)

    ResponElimina
  4. Holaaaaaa, Julia!

    Aneu preparant-vos per a un més d'entrades molt creatives.Tinc en ment altres entrades sobre com poder escriure els textos així que esteu atents al bloc.

    Molts besets, Isabel.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per cert... "mes" no porta accent..jajaja La profe no controla molt bé contestar des del mòbil.

      Elimina
    2. Tranquil.la,tothom s'equivoca.
      Moooolts beseets,
      Júlia

      Elimina
  5. Hola, Isabel!!!
    M'encanta aquesta entrada. Tinc moltes ganes de que arribi juny per poder començar decorar l'scrapbook. Tenc moltes idees. Serà molt divertit.
    Besets,
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Ana!

      Siiiiiiií.Ja veuràs com tota la feina i l'esforç realitzat 💪durant el curs valdrà la pena 😏.

      Estigues atenta 👀 a les pròximes entrades, maig serà un mes de molta creativitat 🍭.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  6. Hola, Isabel!!
    Que xula l'entrada!! M'encanten els sobres fets amb papers i estampats, queden súper personals i originals. A mi personalment el sobre que més m'agrada és el número 3, encara que tots són realment especials. L'àlbum quedarà genial amb aquests tocs tan bonics i tenc moltes ganes de començar a adornar-lo. El que més m'ha agradat de l'entrada ha estat el títol, jaja. Per cert gràcies a aquesta entrada se m'ha ocorregut una gran idea pel dia de la mare! Estaré atenta al bloc, a veure amb què ens sorprens a la pròxima entrada!!
    Besets, Paula

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaaaa, Paula!

      Té d'he ser sincera 😌: no puc parar de pensar 💭 en fer entrades en el bloc.Crec que està convertint-se en malatia!Jajaja...

      M'alegra veure-vos tant emocionats i això fa que en contagieu la vostra alegria i m'agrada.Aquest és un dels objectius del bloc: motivar-nos mutuament.

      Per cert, m'agrada que t'haja agradat el títol (😆) i ja em contaràs dilluns la idea que has tingut per al dia de la mare.

      Molts besets 😍😍😍😍, Isabel.

      Elimina
  7. HOLA ISABEL!

    M´agraden molt els sobres son molt bonics. El video molt interesant.
    M´agrada molt el resultat. Trob molt original el sobre fet amb partitures ;).

    Besets, Júlia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Júlia!

      Estic contenta que t'haja agradat l'entrada.Em va costar molt trobar un vídeo que us aportés idees però veig que us ha servit molt!

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  8. Hola Isabel soc na Noelia Romera Cebreros de 1 Eso A i vull dir que aquesta idea es genial i m' agrada molt i que estic amb tu que el sobre amb mapes es fantastic.Una abraçada de na Noelia Romera Cebreros de 1 Eso A.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Noelia!

      Veig que compartim gustos.Estic molt contenta de veure com t'estàs esforçant amb els treballs.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  9. Hola,Isabel
    Soc na Muskan de 1 ESO d.M'encanta l'idea dels sobres perque crec que crea un poc d'intrigua i queden molt bonics.
    Gràcies per l'entrada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Muskan!😊

      Els textos 📝📝📝📝 són una part molt important de l'àlbum scrapbook 📗📙📘 al relatar els sentiments, les emocions, els records i les sensacions 💗💗💗💗 dels seus protagonistes 👧👨👩👦👱👶. És per això, que hem de dissenyar molt bé el seu envoltori 😉 i els sobres ✉✉✉✉ són un recurs molt habitual en aquest tipus de tècnica 💟✂💟✂.

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina