dissabte, 21 de maig del 2016

1r ESO: Una pista...

Com que sé que esteu esperant nova  informació sobre la pròxima làmina que anem a realitzar i jo no puc esperar fins dilluns, he decidit aturar un moment de corregir i publicar aquesta entrada.


L’any passat vam realitzar una làmina titulada “multipattern” que consistia en crear diferents textures gràfiques amb retoladors. El resultat va ser molt vistós i interessant.

Isabel Pascual Abraham

 Aquest any he decidit innovar i canviar de tècnica però la intenció de la làmina és la mateixa: crear diferents textures gràfiques. Com podeu apreciar la figura geomètrica escollida per ubicar la textura és el cercle i s’eliminen els colors emprant la versió blanc i negre.

Imatge via Pinterest

Així que ja podeu pensar en anar creant noves textures diferents i originals per tal de poder realitzar la làmina. Recordeu que els esbossos s’han de fer a llapis en el quadern i que heu de dibuixar les textures dins d’un cercle per tal d’aproximar-vos al resultat final en la làmina.


Bon cap de setmana a tots!

17 comentaris:

  1. Hola isabel, soc na Noelia Romera Cebreros de 1 ESO A, vull dir que aquesta idea es genial i que ara em posare a pensar noves textures per poder pasarles al quadern. Una abraçada de na Noelia Romera Cebreros 1 ESO A.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Noeliaaaaa!

      Així m'agrada.Tenir una bona actitud sempre ajuda a millorar els resultats.Ves pensant en les textures i dimarts us explicaré el procés per a realitzar-les en el quadern.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola, Isabel!
    Que xula és aquesta idea, m'encanta combinar diferents textures a una mateixa làmina, com férem a la dels triangles, però el fet de realitzar-les dins cercles queda molt original i súper vistós! Aquesta làmina em recorda a la del zentangle, però amb una tècnica més fàcil de realitzar. A mi m'agrada molt crear estampats, pintar mandales... trobo que és molt relaxant i m'encanta crear textures diferents. La imatge dels cercles és una passada, m'encanten els decorats, tenc ganes de començar a dissenyar les meves pròpies textures! Per cert, els cercles em recorden un poc als ous de Pasqua, jaja.
    Besets, Paula.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Paula!

      A bon segur que a aquestes hores ja debeu estar dormint. Jo aprofito que els xiquets dormen per contestar els vostres comentaris...jajajaja.

      Crec que aquesta làmina pot quedar molt bé i, com tu bé apuntes, he intentat adaptar la làmina de Zentagle de 3r d'ESO al vostre nivell. Em sabia greu que amb la il·lusió que teniu no la poguésseu realitzar. Així que molts d'ànims i endavant! Ja queda menys per al muntatge de l'àlbum.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  3. Hola, Isabel!!
    M'encanta aquesta entrada. Es molt interesant, i a la vegada es pareix a la làmina del triangle per la part de les diverses textures. Per cet, la segona foto, com a na Paula, em recorda molt al zentangle. Seria molt guapo fer la làmina en blanc i negre, pero crec que m'agrada més els colors vistosos. Aquest álbum quedarà molt xulo. Supos que acabarem totes les làmines aquesta setmana per poder començar la següent a montar l'álbum. Quina ilusió!!!
    besets,
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Ana!

      Ja veig que t'has adonat, igual que Paula, que aquesta làmina és una versió de la del Zentangle. Jo també tinc ganes de començar a veure ferratines, washitape, sobres i cartolines per damunt de les taules! Ja veuràs que bé ens ho passem amb el muntatge.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  4. Hola Isabel!!
    Quantes làmines que heu fet aquest curs!! La veritat és que em sorpren la rapidesa amb que feu les làmines!! (jo sóc molt lenta dibuixant, jajaj). Crec que la làmina del multipattern va ser la meva preferida, perquè els dibuixos els podia fer a mà alçada, cosa que no havia pogut fer en quasi cap làmina, i a més la vaig trobar molt original.
    Respecte a la nova idea dels cercles.. ho trobo molt original, i és una bona ocasió per utilitzar el color blanc, que quasi mai és emprat, encara que a mi m'agraden més les làmines amb molts colors, jeje
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      Aquest curs la profe de plàstica s'ha ficat les piles...jajajaja i ja tinc altres idees per al curs vinent. El meu cap no paraaaaaa...Això és un dels "inconvenients" de practicar la creativitat: que quan començes no pots aturar...jajajajaja.

      Espero obtenir uns resultats ben xulos en aquest làmina per tal de penjar-los en el bloc i que t'animen a realitzar-la. Coneixent- te, sé que et quedarà superbé.

      Espero veure els teus comentaris en pròximes entrades. No saps la il·lusió que tinc al veure que no deixeu de consultar el bloc.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  5. Hola Isabel , soc na Marta (Granado) de 1eso D , si que es molt interesant l' efecte que es crea i estaría be innovar amb rotuladors per variar , també em pareix original utilizar blanc y negre ya que normalment es utilitzen colors més vistosos i crearía un contrast interesant.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marta!😊

      Els resultats són molt vistosos i resulten molt 'espectaculars' ❤❤❤❤.

      Depenent del ritme de les làmines 🎨🎨🎨🎨 podrem fer una opció o un altra 😉.

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  6. Hola Isabel soc l'Oscar de 1r Eso D, aquetsa idea es molt bona,combiant diferents relleus i formes, crec que es molt bona idea.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Óscar!😊

      Doncs a veure si t'animes 💪💪💪💪 i em sorprens gratament amb aquesta làmina! Ànims...🤗🤗🤗🤗

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  7. hola som en Marc Kuhalainen Cardell i volia dirte qu he fet el que me has dit de sercar.ho. el resultat es molt xulo.
    adeuuuu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marc!😁

      Vinga que ja no queda res per acabar les làmines 💪💪💪💪 i començar a crear el vostre propi àlbum 📘📙📗. Espero poder ajudar-vos a contar la vostra història amb molta imaginació i originalitat 👏👏👏👏.

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  8. Hola, Isabel!
    Es veritat que es molt bo aixo de la làmina M'agrada moltissim. M'agrdara acabarla. Som en Jhonatan Luzuriaga de 1rB!Adeuu. 👋👋👋👋

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Jhonatan!😅

      No havia vist que havies publicat aquest comentari...💻🖱.

      I per cert...ja has acabat la làmina...👏👏👏👏

      Demà comencem l'àlbum...💪💪💪💪

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina