dimecres, 13 d’abril del 2016

De ilusión...

...también se vive


Crec que la il·lusió és una de les bases en les quals se sustenta la creativitat. Com ja sabeu tots a aquestes alçades de curs, un dels meus objectius en les classes és fonamentar-la entre els meus alumnes. De fet, aquest és un dels motius pels quals vaig decidir obrir aquest bloc.

Imatge realitzada amb Tagxedo


L’altre dia en una classe, va sortir el tema de la il·lusió i un alumne em va donar una idea per escriure aquesta entrada. Parlant amb ell, vaig recordar un anunci (de fa molts anys... crec que vosaltres ereu bebès... jajajaja) molt divertit de l’Once que parlava sobre aquest tema.


Crec que la il·lusió és una valor a tenir en compte i que, a l’igual que altres coses, pot créixer amb la pràctica.

www.bebesymas.com

Cadascú de nosaltres tenim unes inquietuds que ens ajuden a definir-nos i encaminar la nostra formació i, amb les quals, podem contribuir a la millora de la societat en la qual vivim. Sé que en les meues classes hi ha futurs metges, electricistes, infermers, jardiners, mecànics, enginyers, cuiners, etc... i, allò que més m’agradaria és en que en un futur realitzessen la seua feina amb professionalitat però també amb molta il·lusió. Perquè crec que aquesta és la millor actitud amb la que gaudir de la nostra vida.

www.elbebe.com
Vosaltres què peneu sobre el tema?

16 comentaris:

  1. Hola Isabel!!
    És veritat que si feim les coses les hem de fer amb ilusió, perquè no ens serveix de res fer les coses "per que si" sense cap somni, desig, ilusió, etc.
    Jo també penso que la ilusió i la creativitat estan relacionades, i que una fa que aparegui l'altra.
    L'anunci m'ha parescut molt divertit, el que més gràcia m'ha fet ha estat la senyora que planxava roba tota contenta ballant i cantant, jajaj
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      Totalment d'acord al 100 % amb tu. Que seria de la vida sense il·lusió? A mi m'agrada ser positiva i cercar solucions creatives als problemes que van sorgint dia a dia.

      Moltes gràcies per comentar. Mil besos.

      Isabel.

      Elimina

  2. M'encanta aquesta entrada.Crec la ilusió es un bon valor per fer les coses. Fer les coses amb ilusió vol de que et motiva molt fer aquella cosa.
    A mi em motiva i ilusiona molt l'scrapbook. Tenc moltes idees per començar a fer l'album.
    Besets,
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Ana!

      Què contenta estic de veure aquest comentari...M'alegra molt saber que tens ganes de muntar l'àlbum.Jo també tinc ganes de poder ajudar-vos a crear un àlbum personalitzat i original com a record de les classes de plàstica!

      Ànim amb la làmina dels teiangles aquest cap de setmana i dimarts començarem a pintar.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabeel!

    "IL·LUSIÓ" m'encanta aquesta paraula, l'il·lusió no és res material que puguem agafar amb les mans però és molt fàcil de fer-se notar, quan veig a una persona amb il·lusió per qualsevol cosa, per petita que sigui, em contagia les ganes de viure!
    Jo encara no sé el que vull ser quan sigui gran però estic segura que el que trii ho faré amb moolta d'il·lusió, ja que crec que el món és de les persones amb il·lusió i amb ganes de fer les coses.

    Ens veim demà, besets Paula.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Paula!

      Jo no sé que seràs de gran però veient com t'expresses de manera escrita, et veig com a periodista o tal vegada escriptora. Si al final et dediques a l'escriptura, em convertiré en la teua seguidora i si no, estic segura que podràs fer qualsevol cosa que et proposes.

      Aquesta és l'actitud que m'agrada veure en els meus alumnes! Estic molt contenta de poder compartir i intercanviar opinions amb vosaltres a través del bloc.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  4. Hola Isabel,soc na Noelia Romera Cebreros de 1 ESO A, tens molta rao perque sense il.lusio yo no podria fer els deures, treballs, etc . També volia dir que aquest anunci esta bastant be i es divertit .Moltes gracies,una abraçada de na Noelia Romera Cebreros de 1 ESO A.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Noelia!

      La veritat és que l'actitud és molt important
      en el dia a dia i la il.lusió ajuda molt.

      L'anunci és molt divertit i jo, per culpa d'aquesta entrada, porto cantant-la tota la setmana.A Bernat li encanta! Jajaja.


      Besets, Isabel.

      Elimina
  5. La il·lusio es molt important i si et poses a pensar tot el que es pot fer amb esforç
    estariem temp infinit. Es molt emocionant sebre que passes si s'arribés a sa meta i pel camí cap a sa meta es molt important tenir il·lusió.

    P.D. Molt divertit l'anunci.

    ResponElimina
  6. Hola Isabel, em motiva aquesta entrada, sóc un nin q m agrada la ilusió perquè crec que sense ella no es podria viure, fer feina, practicar esports...
    Començ a tenir moltes idees per l'àlbum. Tenc molta ILUSIÓ per començar-ho.
    Besets, Carles

    ResponElimina
  7. Hola Isabel, em motiva aquesta entrada, sóc un nin q m agrada la ilusió perquè crec que sense ella no es podria viure, fer feina, practicar esports...
    Començ a tenir moltes idees per l'àlbum. Tenc molta ILUSIÓ per començar-ho.
    Besets, Carles

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Carlos!

      Estic molt contenta de veure escrites aquestes paraules.És molt important tenir il.lusió per fer les coses perquè ens motiva a millorar.

      Jo també tinc ganes de veure els vostres àlbums acabats!

      Besets, Isabel.

      Elimina
  8. hola isabel soc nayra moreno abraham de 1 eso a aquesta entrada me agrada molt, i crec que sence la ilusio no prodien fer les lamines.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Nayra!😊

      Quanta raó tens...👏👏👏👏 Il·lusió i creativitat són dos elements que no poden faltar en el nostre dia a dia! Ànims amb les làmines 💪💪💪💪.

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina