dimarts, 19 d’abril del 2016


23 comentaris:

  1. Hola Isabeel!!
    Tenia moltes ganes de saber quina era la pregunta que ens anaves a fer!!
    La veritat és que mai m'havia aturat a pensar quin és el meu pintor favorit, tenim la sort que avui dia coneixem a molts de pintors meravellosos que han fet d'un dibuix un portal cap a un nou món, el món Monet, el món Picasso, el món Miró...
    De fet, el meu oncle és pintor, i jo em quedo al·lucinada amb els quadres que dibuixa.
    Després d'estar pensant una bona estona, crec que el meu pintor favorit és en Claude Monet, ja que m'encanten els colors tan vius de les seves obres i la manera que té de representar la natura.
    Ens veim el divendres.
    Besets, Paula.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Paula!

      Gràcies per estar tant atenta al bloc. Sabia que aquesta pregunta us generaria dubtes i reflexionarieu sobre el tema. M'apunto la teua resposta. M'ajudarà a decidir-me.

      Esperaré a que altres alumnes contesten per perdre'n una decisió i després us contaré més coses sobre aquesta entrada.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola isabel, soc na Noelia Romera Cebreros de 1 ESO A ,la veritat es que aquesta pregunta es molt interesant i me pareix que el meu pintor favorit seria Joan Miro,ya que quan era a primaria vaig anar a visitar el museu de Joan Miro i va ser divertit. Ademes el pare de la meva avia va ser pintor i de fet un dels seus quadres es a casa de la meva avia. Una abraçada de na Noelia Romera Cebreros de 1 ESO A.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Noelia!

      Així m'agrada, que participeu de manera activa en el bloc. Gràcies per la teua resposta. Queda apuntada. Pel que veig pels vostres comentaris, teniu algun artista en la família.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  3. Hola soc en Diego. Aquesta pregunta m'ha tingut un temps dubtant, però crec que el meu pintor favorit sería en Pablo Picasso. Trob molt originals els seus quadres.El meu quadre preferit es el de los tres músicos...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Diego!

      Sabia que us faria dubtar amb la pregunta...M'apunto la teua elecció. A mi Picasso també m'agrada molt.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  4. Hola, Isabel!
    El meu pintor favorit es en Pablo Picasso. Trob les seves pintures més divertides que les dels altres pintors. M'encanten els seus quadres perque em recorden a "encuentra a Wally". Sempre trobes coses molt interesants.
    M'encanten els seus quadres com:"El Guernica","Las Meninas (versió d'en Picasso)"...
    Besets,
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Ana!

      Veig que coincideixes amb en Diego.A mi també m'encanta El Guernica.De fet, quan el vaig veure en el Museu Reina Sofia de Madrid, vaig quedar impresionada.

      Moltes gràcies per participar.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  5. hola Isabel!!! Soc na Martina de 3r A.
    la veritat es que ara mateix no sabria dir-te quin es el meu pintor preferit, però m'hen recordo que de petita a l'escola varem fer un treball de joan Miró i vaig aprendre moltes coses de la seva vida i els seus cuadres, i cada cop que veia algun cuadre seu feia saber a tothom que era de Joan Miró.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Martina!

      Gràcies per comentar.Tindré en compte la teua opció.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  6. hola soc en miraco amb aquesta pregunta he estat un bon rato donant li voltes pero he arribat a una conclusio ,el meu pintor favorit es en vicent van gohg i s'obra que mes m'agrada es la noche estrellada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Miraco!

      Estic molt contenta que mires el bloc i que comences a tenir interés per la plàstica.

      A mi també m'agrada molt Van Gogh!Ja tenim alguna cosa en comú.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  7. Hola Isabel!!
    Ufff... la veritat és que no estic del tot decidida... Crec que els pintors que més m'agraden són en Joan Miró, per la originalitat dels seus quadres i, a més, haver viscut a Mallorca, i Leonardo da Vinci, sobretot pel seu quadre La Gioconda.
    Ja em tens intrigada sobre que tractara la pròxima entrada!!
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida.

      M'encanta veure la teua curiositat i que segueixes el bloc encara que ja estàs en 2n d'ESO.Gràcies per aportar el teu granet d'arena com sempre.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  8. Hola Isabel, soc na Paula de 3r ESO C.
    La meva pintora preferida es na Frida Kahlo, ja que sempre m'ha interessat la seva vida i els seus quadres.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Paula!

      M'has sorprès de manera molt positiva amb la teua resposta i has afegit la primera dona a la llista.Moltes gràcies per la teua aportació.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  9. Holaaa Isabeeeeel! Sóc na Júlia B.de 1r ESO D! Quina pregunta més interesant! Doncs mira, la meva pintora preferida es una dona que pinta dibuix contemporani anomenada: Yayoy Kusama. Aquesta pintora té molt de mérit per que te una malaltia celebral i a més pinta. Ella és japonesa. Fins i tot disenya "bolsos" per Luis Vuitton!
    A jo m'encanta, sobretot pel mèrit que té. Aquesta pintora va en cadira de rodes.
    M'ha encantat aquesta entrada! M'ha parescut molt interessant!
    Molts besets i ens veim Divendreees!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Julia!

      M'encanta la teua aportació.No tenia ni idea de la seua existència i, a més a més,m'has donat una idea per a una entrada nova.

      Moltes gràcies per ensenyar-me coses noves!

      Besets, Isabel.

      Elimina
  10. hola profe,

    soy fahim,es que es una pregunta muy buena y muy difícil a la vez para mi,por que hay tantos que me gustan pero si tendría que decir uno,diría AKIRA TORIYAMA,no se si se le puede considerar un pintor pero es un dibujante de mangas,no digo su nombre por que solo dibujo mangas sino por que según es la persona mas creativa,he visto su manera de crear personajes y son únicos,haber ,también hay pintores como FRIDA KAHLO,SALVADOR DALI,PABLO PICASSO,entres otros que son mucho mas bueno que el pero según yo no lo considero como mi pintor favorito.


    cordialmente
    R.A.FAHIM

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Fahim!

      Com et deia aquest matí en classe Akira Toriyama es pot considerar un artista que es dedica al món de la il.lustració.

      Les teues aportacions seran tenides en compte.Gràcies per comentar.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  11. Hola Isabel
    Sóc en Carles.He estat dubtant molt amb aquesta pregunta perquè hi ha molts de pintors bons com Miró, Picasso... El que més m'agrada a mi és en Vincent Van Ghog ja que m'encanta la creativittat que li dona als seus quadres.No puc destacar cap obra seva perquè m'agraden totes.
    ha estat molt bona idea fer aquesta pregunta i vull que en facis més.
    besets,ens veim demà a classe.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,Carlos!

      Ja sabia que aquesta pregunta portaria dubtes però necessitava fer-la per veure les possibilitats d'una proposta que em ronda pel cap.

      Gràcies per comentar.

      Besets, Isabel.

      Elimina