dimecres, 24 de febrer del 2016

Ice Cream

L’àlbum scrapbook, com tots ja sabeu, ha d’estar acabat en el mes de juny. Queden exactament 5 mesos i encara que no ho semble, el temps passa ràpid. Així que avui he decidit iniciar una sèrie d’entrades, a mode de minitutorials, amb les quals donar-vos idees per complementar i embellir el vostre àlbum.


El feltre, junt amb la goma eva,  és un dels materials preferits per a elaborar objectes xicotets que puguen acompanyar les fotos donant-li un to divertit i original a cadascuna de les pàgines del vostre l’àlbum scrapbook.

http://www.keepcalmandposters.com/

La majoria de vosaltres m’heu mostrat moltes imatges de quan ereu petits en la platja. Són fotografies realitzades en estiu, per tant, he pensat: què millor que disposar d’un bon gelat per tal d’acompanyar-les?

A continuació, us mostro a través d’imatges, els passos a realitzar per fer el vostre propi gelat. Evidentment els colors podeu canviar-los per tal d’adaptar l’objecte al disseny de la vostra làmina. Tampoc és obligatori que tots feu els mateixos objectes, tan sols és una suggèrencia. A més, cadascú de vosaltres fer els seus propis dissenys per tal que l'àlbum sigue totalment original.

Si observeu detingudament el procés, us adonareu que l'objecte final és un moneder. En el vostre cas, no fa falta ni posar la cremallera, tan sols heu de fixar-vos en les primeres fotografies en les quals queden clarament definides les diferents parts de l'objecte però, si en acabar l'objecte us heu quedat en ganes de més, podeu repetir el procés i fer-vos un moneder o simplement fer un bon regal a una persona especial.


Imatge via Pinterest 

I per acabar us deixo un vídeo sobre la cançó "Ice cream" que tant agrada a Andreu i a Bernat...



Espero que us haja agradat la idea i el vídeo, jajajajaja!

21 comentaris:

  1. Hola Isabel!!
    M'agrada molt l'idea del gelat. És super original!! A més, per a l'scrapbook, és un element molt xulo. Aquest estiu tenc pensat fer un album scrapbook amb tot el material per a manualitats que m'han regalat aquest nadal, i miraré de fer-ne un. Gràcies per la idea!!
    Besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      Saps què? Tenia el presentiment que tu series la primera en donar la teua opinió en aquesta entrada i he encertat! Jajajajaja. Espero que continues comentant per molt de temps. Em fa molta il·lusió rebre els vostres comentaris, sobretot quan ja no fem plàstica. Seguir consultant el bloc és un detall que us valoro molt. Moltíssimes gràcies.

      Per cert...m'has deixat intrigada amb aquest regal que t'han fet per Nadal. Si pots, dona'm més pistes. M'agradaria saber quin material empraràs en aquest pròxim àlbum. Segur que et queda superbé!

      Aquest comentari estic fent-lo mentre tinc a Andreu en braços dient-me: "Mamà, ice cream". Res...vaig a ficar-li el vídeo...jajajaja

      Mil besos, Isabel.

      Elimina
    2. Hola Isabel!!
      M'agrada molt el teu blog, perquè ens dones un munt de idees de coses per fer, i sempre que tinc temps consult el blog.
      Doncs, aquest nadal, m'han regalat un munt de coses per fer manualitats: cartolines de colors, papers i cartolines amb estampats (molt xulos per a l'scrapbook, que, per cert, despres els vaig trobar a l'Aldi i en vaig comprar un parell més), material per a "fofuchas", un parell de làmines de goma eva amb unes estisores (que la veritat és que van molt bé), un pack de retoladors amb el seu corresponent estoig, i uns bolígrafs de purpurina.
      Molts besets, Margalida.

      Elimina
    3. Hola, Margalida!

      Només tinc una paraula: Guauuuuuuu! Te tinc enveja sana, jajajaja... Un dia us mostraré en el bloc tot el material que vaig acumulant per a fer els àlbums d'Andreu i Bernat i així podrem compartir idees.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola isabel soc na noelia romera cebreros de 1ESO A ,et volia dir que m'agradat aquesta idea. I la veritat a jo tambe m'agraden el feltre i la goma eva.

    Una besa de na Noelia Romera Cebreros de 1ESO A.



    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Noelia!

      Estic molt contenta que t'haja agradat l'entrada. Esteu-vos pendents perquè d'aquí a final de curs aniré fent entrades amb aquelles idees que em semblen interessants i que poguésseu emprar en l'àlbum.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  3. Hola, Isabel!!!
    Aquesta entrada es molt xula. Ja tinc ganes de començar a decorar les làmines. A mi tambè m'agrad la goma eva! Sobretot m'agraden les que tenen purpurina del maiteix color per damunt. Tenc moltes idees per començar a decorar.
    Per cert, la cançó es molt divertida !!!!
    Besets, Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Ana!

      Estic molt contenta que t'haja agradat aquesta entrada. El feltre i la goma eva són materials perfectes per tal de fer petits ornaments en scrapbook. Estic intrigada per saber què tens pensat fer per al teu álbum.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  4. HOLA ISABEL!!
    Som na Júlia Ros de 1r ESO A. La idea del gelat moneder es molt xula i original, m'encanta ;).
    Besets, Júlia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Júlia!

      Anima't a a fer-ne un i em contes l'experiència. Segur que et queda superxulo.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Hola Isabel.
    Soc n'Ainhoa de 1r ESO.Aquesta entrada m'agrada molt especialment per el gelat moneder.Pot ser en faci un.La veritat es que no se me ocorreix res per al album de scrapbook.
    Besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Ainhoa!

      Estic contenta que a la fi hages pogut comentar en el bloc. A partir d'ara espero les teues opinions en pròximes entrades.

      Intentaré donar-vos idees per a que poguésseu aplicar-les al vostre àlbum però, em costa creure que no tingues les teues pròpies idees. Heu d'anar pensant com voleu decorar cadascuna de les pàgines i cercar exemples de scrapbook per internet així com consultar totes les entrades del bloc que siguen sobre aquest tema.

      Espero que al final de curs, faces les teues pròpies creacions i les utilitzes de manera original en el teu àlbum. Ànim!

      Besets, Isabel.

      Elimina
  7. Hola Isabeeel! Sóc na Júlia B. de 1r ESO D .Uau! Aquesta entrada és moolt divertidaa! Ice cream, what? Ice cream!Jajaj. Bueno, m'ha parescut supermegahiper divertida aquesta entrada, i aquest ice cream, encara més!
    Hem pareix molt bona idea fer aqueixa manualitat la trobo molt creativa i original, a més és un moneder!. Jo, si pos aluna fotografia de la platja o l'estiu a l'àlbum de l'scrapbook, segurament ho faré. Gràcies per la teva recomanació i cançó tan divertides i útils.
    Besets i abraçades,
    na Júlia Ice Cream.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Júlia!

      He de reconèixer que he rigut molt amb el teu comentari: t'he imaginat tota emocionada davant del teclat cantant la cançó "Ice cream", jajajajaja.

      Estic contenta que t'haja agradat la idea. Espero poder veure les teues pròpies creacions molt prompte!

      Besets, Isabel.

      Elimina
  8. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  9. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  10. Hola Isabel!
    Som na Geraldine de 1r ESO A , aquesta idea m'ha parescut molt original , i la canço molt divertida , espero que per final de curso tengui mes idees que ara pero a la decoración del meu álbum scrapbook , de totes maneres la idea del gelat moneder es molt xula , i al igual que a tu a yo també m'agrada molt la goma eva , em pareix molt útil per a tot tipus de manualitat. Aquesta entrada m'ha agradat molt , i si pos cualca foto a la playa pensare amb això , grasis.
    Besets , Geraldine.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Geraldine!

      Estic contenta que t'haja agradat aquesta manualitat. Ja podeu anar pensant en aquells objectes amb els quals decorar l'àlbum scrapbook perquè d'aquí no res ja arriba juny i convé tenir clares les idees a utilitzar en cadascuna de les làmines.

      La goma eva juntament amb el feltre són dos materials perfectes a l'horar d'elaborar petits detalls per a l'àlbum.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  11. Es una bona idea fer figueretes xicotetes a les llamines per acompanyar les imatges podriem emplear mes matarials?Les textures diferents poden fer una llamina preciosa i al mateix temps interesants per les textures,¿tu que creus?

    Magui,

    ResponElimina