dijous, 26 de març del 2015

Textures GRÀFIQUES



El curs ja està molt avançat i cada vegada queda menys temps per a poder acabar l’ àlbum scrapbook.

Si fem un repàs a les làmines que hem fet fins ara, hem tractat temes com les figures geomètriques, la línia i les escales de color. Ara és el moment de les textures gràfiques.

Heu de triar un element que aparegue en una de les fotos que heu escollit per a l’àlbum i repetir-lo en una làmina per tal d’aconseguir una textura gràfica.

Per tal d’elaborar la textura poder repetir un element o fer interpretacions diferents d’ell.

Via Pinterest

De la interpretació del motiu escollit, poden sortir resultats totalment diferents i molt interessants. Només heu de posar molta imaginació i ganes!

Via Pinterest

Si voleu que la textura resulte diferent i divertida podeu donar-li colors distints al motiu o canviar alguns aspectes complementaris com l’exemple dels gats on s’han modificat les expressions de la cara.

Via Pinterest

Podeu crear una textura on hi haja un color predominant.

Via Pinterest


També podeu crear ritmes col·locant l’element en diferents posicions

Via Pinterest
  Espero els vostres comentaris sobre el tema!

37 comentaris:

  1. Hola Isabel!!
    Aquesta entrada hem pareix molt xula!! Es poden fer les lamines en ordre diferent d'així com aniran a l'album, no? Ara haure de triar un objecte que no sigui molt complicat perque dibuixar no és el meu fort... Ens veiem demà a clase!
    Besets, Margalida

    ResponElimina
  2. Hola, Margalida!

    Sabia que us agradaria...Podeu canviar l'ordre de les làmines, el més important és realitzar-les totes.

    No et preocupes pel tema del dibuix, segur que et surt bé.Si has mirat bé els exemples, veuràs que alguns d'ells no són complicats de realitzar. Només has de trobar-ne un motiu que t'agrade i fer proves fins aconseguir el millor disseny.

    Besets, Isabel.

    ResponElimina
  3. Hola Isabeel!!
    Ja tenia moltes ganes de saber quina seria la nova lamina.... ES super creativa, crec que podriem fer un bon treball i que els resultats serán molt bons.
    Ara mateix em posaré a cercar mooltes idees.
    Besets, Marina

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marina!

      Veig que mires el bloc amb assiduïtat.Estic molt contenta.

      Crec que aquesta làmina pot quedar molt bé si desenvolupeu bé la idea.Ara ja tens feina per demà...jajaja

      Besets, Isabel.

      Elimina
  4. Hola Isabel!!!
    M'encanta aquesta làmina , hem pareix molt xula i divertida!! A mi m'encanta dibuxar l'any pasat vaig anar a classes de dibuix de dues hores i se me pasava volant!
    Tenc moltes ganes de començar-la i avui o dema mirare la foto i l'objecte.
    Fins demà!!
    Besets , Laia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Laia!

      Quina il.lusió que us agrade la idea.M'encanta compartir-les amb tots vosaltres. Ja tinc ganes de veure les propostes que teniu.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  5. Hola Isabel!!
    Ja he triat un objecte que crec que t'agardara i que a jo m'encanta. He fet un parell de proves i es veu molt xulo, ja tinc moltes ganes de començar la lamina
    Besets, Maria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Maria!

      Estic contenta que t'hages ficat a pensar la idea i realitzar proves.Recorda que és molt important tot el procés de realització per tal d'obtenir un bon resultat final.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  6. Hola Isabel
    Aquesta lamina a part de les altres m'agrada molt i ja tenc ganes de començar-la
    Besets Paula

    ResponElimina
  7. Hola Isabel
    Aquesta lamina a part de les altres m'agrada molt i ja tenc ganes de començar-la
    Besets Paula

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Paula!

      Estic contenta que t'agrade.Aquest cap de setmana ja pots pensar en quina foto utilitzar i quin element escollir com a motiu així dilluns ho podem comentar a classe.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  8. Hola isabel .
    Estaba super nerviosa per sebre quina seria la lámina..... M'encanta es super creativa creo que es quedará molt chulo
    Besets 😚

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Alejandra.

      Coneixent-te segur que ja estàs pensant quin motiu emprar de fons. Ara ja tens feina per a aquest cap de setmana i així dilluns em podràs mostrar el que has fet.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  9. Hola Isabel!!
    M'agrada moltíssim aqueta lámina. Ya tenc pensat el objecte. Aquest trimestre m'esforçaré mes.
    Besets Sandra.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Sandra!

      Ja veig que has tornat a comentar perquè no havia quedat el missatge anterior.

      Estic contenta de veure que has decidit esforçar-te més.Segur que, amb constància i interès, aconseguiràs un bon resultat.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  10. Hola Isabel:
    M'encanten ses idees que tens, hem fría moltes ganes sabré de que trataría la nova lámina. Opin que quedara súper be y bonic.
    Besets, Eva

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Eva!

      Gràcies pel complit.Faig les entrades pensant en que us agraden i us motiven a fer coses. Sé que si voleu, podeu ser molt creatius.

      Ara toca pensant en el disseny del motiu.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  11. Hola, soc en Pau de 1rA.
    Aquesta làmina segur que em surt millor, m' esforçaré moltissim per aconseguir-ho.
    Ens veiem demà.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Pauuuuuuuu!

      El teu primer comentari al bloc!Estic supercontenta.Et dono oficialment la benvinguda.Gràcies per comentar.

      No et preocupes per l'últim resultat de la làmina no sempre ens surten les coses bé a la primera...la qüestió és anar provant fins aconseguir-ho.

      Segur que en la pròxima làmina milloraràs el resultat.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  12. M'encanta aquesta lámina.A vegades la lámina necesita a part de materiald per ferla, un poc de positivitat .Es una de les coses que ens falten a molts.Pero a poc a poc o podem a conseguir. Bestests

    ResponElimina
  13. M'encanta aquesta lámina.A vegades la lámina necesita a part de materiald per ferla, un poc de positivitat .Es una de les coses que ens falten a molts.Pero a poc a poc o podem a conseguir. Bestests

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Maria!

      Quanta raó tens però, estic segura que canviant l'actitud, podreu aconseguir uns bons resultats així que molts d'ànims per començar aquesta nova làmina.

      Espero que us passeu molt bé demà al cinema.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  14. Hola Isabel!!!
    M'agrada molt aquesta lamina, es super creativa!!
    ja tenc pensat un objecte, esper que t'agradi...
    Si li posam un poc d' esforç ens pot quedar super be. Aquest trimestre m'esforçare mes...
    Besets!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Sofia!

      Veig que t'has animat a comentar. Estic supercontenta i et dono la benvinguda oficial al bloc!

      Espero que obtinguésseu molt bons dissenys en aquesta làmina.Amb esforç i creativitat els resultats poden ser magnífics!

      Besets, Isabel.

      Elimina
  15. Hola Isabel, tenc un dubte de la lamina de cercles... Els cercles petits els faig del color que cregui que quedara be o els pint del mateix color que els mitjans? ' S 'em va oblidar demanar-ho...
    Gracies i que pasis unes bones festes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Sofia.

      Si et refereixes a la làmina dels flotadors convendria fer-los d'un color diferent per que resulte més original i emprant algun dels colors que apareix en la foto que vas a col.locar (això ja t'ho vaig explicar).

      Recordeu que els dubtes els heu de preguntar en classe Ja que el bloc no té aquesta funció.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  16. Hola Isabel.
    Ja he fet les dues làmines i ja tenc els dos objectes per la nova làmina i esper que t'agradin.

    ResponElimina
  17. Hola, Alejandro.

    Espero que hages realitzat les làmines amb el temps suficient per tal d'obtenir els resultats esperats.

    Ara només et queda dibuixar el motiu de la nova làmina en el quadern i així dilluns començarem a dibuixar!

    Besets, Isabel.

    ResponElimina
  18. Hola Isabel!
    A lo del motiu de la nova lámina en el quadern a que et refereixes?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai, Mariaaaaaaaaaa!

      On estaves quan ho vaig explicar?El motiu és un sinònim de l'element que heu d'escollir per a fer el disseny.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  19. Gracis , esquema alguns tenien dubtes

    ResponElimina
  20. Hi pot haver diferents objectes???

    Besets, Isabel

    ResponElimina
  21. Hola Isabel
    aquesta lamina me va pareixer molt xula i facil de fer

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Xavier!

      Veig que t'has ficat al dia del bloc. M'alegra que t'haja agradat la làmina. Ara només ens queda muntar l'àlbum. Ànim!

      Besets, Isabel.

      Elimina