dijous, 2 d’abril del 2015

Setmana Santa...



Després d’haver-vos explicat algunes coses sobre mi per tal de que em coneguésseu millor, avui vull ensenyar-vos la meua faceta de dissenyadora gràfica.

Des de ben xicoteta sempre m’ha agradat dibuixar i vaig decidir escollir una professió relacionada amb aquesta afició.

A banda, d’haver treballat com a dissenyadora gràfica en una agència de publicitat, també m’he presentat a diversos concursos de cartells.

En aquesta entrada us mostro les tres propostes que vaig presentar per al concurs de cartell de la Setmana Santa del meu poble.



Com podeu veure, són tres propostes diferents tan a nivell de color, tipografies i imatge.

Endevineu quina de les tres propostes va ser la guanyadora?


Espero que passeu unes bones vacances!


7 comentaris:

  1. Hola isabel
    A jo m'han encantat totes les propostes pero es tic segura de que ha guanyat la de enmig es la meva favorita es molt bonica
    Bonet vacances
    Besets alejandra

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Alejandra!

      Ho has endevinat.La proposta del mig va ser el cartell guanyador del 2015.A mí també m'agrada molt.

      Bones vacances.

      Besets, Isabel.

      Elimina
    2. Hola, Alejandra!

      Ho has endevinat.La proposta del mig va ser el cartell guanyador del 2015.A mí també m'agrada molt.

      Bones vacances.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel!
    M'han agradat molt aquets cartells son molt bonics els tres i hem costa elegir el preferit , pero els dos q mes m'agraden son el del mig i el darrer. Són molt originals els tres! Crec que el guenyador podria ser qualque d'aquets dos.
    Esper que hagis pasat unes bones vacanses!! Ens veim demà!
    Besets , Laia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Laia!

      Les vancances han estat superbé.Espero que tu també.Demà comencem làmina nova...Quines ganes!

      Besets, IsabeL.

      Elimina
  3. Hola Isabel!!!
    El meu preferit també és el del mig. A més el color lila és el meu preferit. Ho has pintat o és una fotografia? Ens veiem a clase!!
    Besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      A mi també m'agrada molt. Els tres cartells estan fets amb ordinador. Els dos primers són fotografies retocades i l'últim és tot dibuixat.

      Besets, Isabel.

      Elimina