diumenge, 8 de març del 2015

La creativitat by Laia



Avui és 8 de març, dia de la dona. Un poc més i no arribo a publicar l’entrada. Serà que Andreu i Bernat em tenen molt ocupada. Encara que no parlaré sobre el tema de la dona, en certa manera sí que està relacionada (Si voleu veure l’entrada que vaig fer sobre el tema l’any passat, feu clic aquí).


I us preguntareu per què? La resposta més evident és que la protagonista és una xica però, hi ha una altra raó que no és tant evident i que també és important. Des que vaig començar el bloc, estic molt agraïda amb els alumnes per la seua participació amb les seues opinions i comentaris en cadascuna de les entrades publicades però, he de dir que les xiques són més actives en el bloc i, encara que hi ha xics que comencen a participar-hi, hi ha més xiques que em conten les seues experiències i idees. M’agradaria que això canviés però, de moment, les dones tenen més visibilitat en aquest bloc de creativitat. 


Feia temps que volia publicar aquesta entrada amb el permís de l’autora. Laia va venir un dia a classe amb un petit àlbum de scrapbook realitzat per ella que em va encantar. Era un regal que li havia fet a la seua mare amb fotos familiars. Li vaig preguntar si podia compartir-lo amb vosaltres a través del bloc i no va posar cap inconvenient.


Com podeu veure és un àlbum al que no li falta cap detall: papers decoratius, etiquetes, cinta washitape i la base on estan les fotos són sobres retallats per tal de poder posar missatges en el seu interior.

Laia, des d’aquí donar-te l’enhorabona pel treball realitzat i animar als teus companys a compartir projectes, idees i manualitats tant xules com la que tu ens has mostrat!

10 comentaris:

  1. Hola a tots!!
    Enhorabona Laia!!! M'encanta aquest álbum. T'ha quedat molt bé. És una pasada!!! M'ha agradat molt l'idea de les butxaques. Poder compartir un comentari amb cada foto es una idea genial. Segur que a la teva familia li va agradar molt. Segur que deus haver tardat molt temps. L'estampat del fons que és paper de regal?? Enhorabona un altre pic.
    Besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Grasies Margalida!!!
      La veritat es que els va encsntar i si vaig tardar bastan jajaja
      El paper era un per fer figures amb paper.
      Besets , Laia

      Elimina
  2. Hola Isabel!!
    Tinc una pregunta: on podem aconseguir washitape??
    Moltes gràcies. Ens veiem a clase!!
    Besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      El pròxim dia de classe, recorda-m'ho i us diré botigues molt xules on aconseguir-ne.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  3. Moltiiiiiiiiiiissimes gràcies Isabel!!!
    No m'ho esperava!!!!
    Si tu no ens auguesis explicat coses de scrapbook no sabria res d'aixo!!
    La veritat es que hem va costar bastant pero tot te la seva recompens. A la meva mare tambe li va agradar molt!!
    Moltes gracies!! Esper que també hi hagi mes gent que fagi aquestes manualitats i aixi poder veure diferentes idees!!
    Besets , Laia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Laiaaaaaaaa!

      Et mereixes aquesta entrada.Has fet un regal preciós i la millor manera per a aprendre és compartir els nostres projectes amb la gent I aquest treball pot donar moltes idees a altres alumnes així que...enhorabonaaaaaa una altra vegada!

      Gràcies per la teua col.laboració amb el bloc.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  4. Hola Isabel!!
    Avui a la una he vengut amb na Laia, la Luna i na Marina al teu despatx perquè teniem un dubte de la làmina, però ens han dit que eres a una reunió. Per això voliem saber si demà al primer pati seras al teu despatx per saber si venir o baixar al pati. Moltes gràcies!!
    Besets, Margalida

    ResponElimina