dimecres, 25 de març del 2015

INICIATIVES SOLIDÀRIES



Aquesta és l'entrada que us vaig comentar l'altre dia a una de les meues classes. M’han enviat un missatge explicant-me que el cantant Macaco, com cada any, col·labora amb els treballadors, malalts i familiars de la planta d’oncologia del Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona amb un lib-dub per a recollir fons per a la investigació del càncer infantil. Cada vegada que s’obrigue aquest video, col·laborarem amb 5 cèntims per a la causa.

Jo ja he col·laborat, a què espereu vosaltres?


6 comentaris:

  1. Hola Isabel!!
    Em pareix una entrada molt bonica. Jo ja hi he fet clic.
    Em pareix molt bonic que els cantants i persones famoses facin aquests videos solidaris. Així cada persona pot donar el seu gra d'arena perquè puguin fer investigacions per a aquests nins, que tant ho necessiten. Ens veiem!!
    Besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      Moltíssimes gràcies per participar. Et dono la raó en tot el que has dit. Una aportació, per xicoteta que sigue, ja és important.

      Fins demà.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola isabel
    M'encanta ajudar als demes i mes amb una causa tan important como aquesta jo ja he col - laborat esper que ajudem en algo a superar aquesta malatia
    tan do lenta que ningu se mereix i molt menys els infants
    Besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Alejandra!

      Quanta raó tens amb les teues paraules.Gràcies per col.laborar en aquesta iniciativa.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  3. Bon dia Isabel!
    M'agrada moltíssim aquest vídeo y es clar, yo ya li e donat clic. Esperem que així podem ayudar almanco una mica.
    Besets Sandra.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Sandra!

      Moltíssimes gràcies pel teu clic i col.laborar.

      Besets, Isabel.

      Elimina