dilluns, 21 d’abril del 2014

Missatges WASHITAPE



Sempre hi ha algú motiu per fer una postal: un aniversari, un naixement, una boda, en definitiva, una data especial que recordar i, cada vegada més, em reafirmo en la idea de personalitzar cada regal, cada detall que féssem. Perquè és important que la persona que el rep se n’adone que és especial per a nosaltres i perquè hem d’aprendre que quan se’ns regala una cosa, allò important és el detall i no el valor econòmic d’allò regalat.

En aquesta ocasió us mostraré com fer targetes personalitzades amb el whasitape. És una tècnica senzilla però que dóna resultats tant diferents que resulta impossible no sorprendre al receptor del missatge.

He fet una selecció d’aquells dissenys que més m’han agradat cercant per Internet. La majoria de les postals que he trobat, com podeu veure, versen sobre la temàtica de l’aniversari.

Imatges via Pinterest

També podem trobar targetes de temàtica infantil i d’altres molt il·lustrades.

Imatges via Pinterest

Postals per a  dies especials, d’agraïment i nadalenques.

Imatges via Pinterest

I d’altres molt originals...

Imatges via Pinterest

I tota tarja especial, es mereix un envoltori original.

Imatges via Pinterest

I ara us passo a mostrar una targeta que he fet aquesta setmana per a una amiga molt especial.

La tècnica és molt senzilla i, com podeu veure, es tracta fer una composició amb línies escollint diferents estampats de washitape. Per tal de trencar una mica la monotonia que produeix l’horitzontalitat, he col·locat algunes línies més obliqües i crec que el resultat ha estat interessant. Aquí us deixo unes fotos...

Afegeix la llegenda


Ens veiem en la pròxima entrada!
 



8 comentaris:

  1. Hola Isabel aquesta entrada és molt original,mai havia pensat que amb el washitape se podien fer postals,cartes...totes eren molt boniques però la que és una partitura amb un cor aquella m'ha encantat.
    Sobre la teva postal i les líneas corbes a jo m'han agradat perquè li dona una sensació de volum a la postal i queda molt bonic!
    Besets Laura 1r ESO C.
    PD:Jo també soc una d'aqulles persones a les que li agraden els detalls fets per una persona, per jo aixó vol dir que s'ha enrecordat de jo i sap lo que m'agrada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Laura!

      Disculpa el retard en contestar-te però, és que aquestes vacances, al final, vaig desconnectar de tot per aprofitar els dies al màxim.

      M'alegra que t'haja agradat aquesta entrada. Ja us vaig comentar un dia, al sortir de la classe, que la tècnica del washitape dóna per a molt i, com que és senzilla, sempre pots sorprendre de manera original i ràpida a algú.

      Pel que respecta al tema de personalitzar els regals, crec que és important que les persones a les que regalem se sentiguen especials i importants, i quina millor manera que fer un regal únic i irrepetible.

      Per cert, et recomano que vages a la barra d'etiquetes de la dreta i selecciones l'opció "projectes personals" i que mires una entrada titulada "una targeta molt especial". Espero que t'agrade.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel:
    Es imprecionant les coses que es poden fer amb les mans amb simples coses que es poden trobar fàcilment en una tenda que amb aquesta crisis es mes que indicat de fero-ho que inclus m'has donat una idea bonisima perque ja estava cansada de sempre donar els meus regals en boses que aniversaris i amb això fins amb caixes petites les puc dissenyar amb les meves propies mans.
    fins la prixima entrada!! I record al teus nedons que tenen que estar molt grosos ja que creixen molt rapid.
    Petons!♡

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Karla!

      M'alegra que aquesta entrada t'haja inspirat per renovar-te a l'hora de fer els regals d'aniversaris. Jo, de moment, he "tunejat" una bossa de paper que ja tenia però, el tema de dissenyar les caixes resulta interessant.

      Moltes gràcies per recordar-te dels nins. La veritat és que el dia 16 d'abril van fer 10 mesos i ja estan molt espavilats. No aturen ni un moment...Riuen, canten, ballen, s'enfaden, ploren...Un show. No m'avorreixo gens!

      Molts besos, Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabel ,
    perdo per contestar tan tard. Es que aquesta setmana y la pasada he estat molt ocupada.
    M'encanta aquesta entrada , es original te estil y se pot fer molt facilment i amb molt d'amor .
    Jo crec que la fare.
    Besets Irene

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Irene!

      No et preocupes per no poder contestar al moment. El més important és que, quan pugues, comentes les entrades. M'alegra que t'haja agradat l'entrada. Anima't a fer-la i m'ensenyes el resultat.

      Per cert, la coca de xocolata i la cupcake estaven boníssimes! Moltes gràcies!

      Besets,Isabel.

      Elimina
  4. Yo tenia esta muy vien oara decorar postale, esquinas de cuafernos y tambien recortes de los troqueles
    Para mo esta muy bien para hacer manualidades.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Aida!

      Intenta personalitzar les teues pròpies postals i veuràs que xules et queden. A més, un pardalet m'ha dit que fas punts de llibre preciosos... Segur que les postals et quedaran igual de boniques.

      Besets, Isabel.

      Elimina