dissabte, 12 d’abril del 2014

Omako basoa



Després de l’entrada de l’altre dia, vaig estar pensant en les fotos que realitzo durant els viatges i em vaig recordar dels viatges que he realitzat al País Basc.

En una de les excursions que vaig realitzar, vaig visitar un bosc molt especial: Omako Basoa (Bosc d’Oma). 100 % recomanable.


En el principi del inici del bosc ens trobem en un hàbitat semblant a qualsevol bosc que heu pogut visitar però, una vegada anem caminant i ens endinsem molt en el bosc, trobem un espectacle visual meravellós.



El creador d’aquest bosc pintat és l’artista bilbaí Agustín Ibarrola. Aquest artista ha seleccionat diferents zones del bosc on ha pintat els troncs dels arbres amb diferents dibuixos i motius. 


Aquesta no és la seua única obra, podrem trobar altres creacions seues en altres indrets com una estació de tren o una escollera.


El bosc dels tòtems, 1996. Estació de Tren Príncipe Pío (Madrid).
http://www.adif.es
 


Els cubs de la memòria, 2002. Llanes (Astúries).

http://tajadores.blogspot.com.es

En una altra entrada (http://plastidekor.blogspot.com.es/search/label/PROJECTES%20COL%C2%B7LABORATIUS), us mostrava un projecte col·laboratiu que consistia en folrar amb peces realitzades amb ganxet els troncs dels arbres. 

http://tejiendomalasana.wordpress.com/
Així que ja sabeu, hi ha multitud de maneres d'embellir tot allò que ens envolta i ens podem trobar vertaderes obres en els llocs més insospitats.


Ens veiem en la pròxima entrada!
 

9 comentaris:

  1. Hola Isabel,aquesta entrada m'ha agradat molt,és molt original pintar els arbres mai se m'havia ocorregut.Els meus padrins fa poc varen anar al País Basc els demanaré si han anat a visitar-ho.També em varen dir que havien anat a veure una estatua gegant d'un ca però tenia alguna cosa especial perquè estava tota coberta de flors,es a dir que lo que seria la pintura eren flors era molt bonic!
    Besets Laura 1r ESO C.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Laura!

      El Pais Basc és un lloc molt bonic per visitar. Jo he estat vàries vegades i no em cansaria d'anar-hi.

      Sobre l'escultura floral que van veure els teus padrins, et recordo que és una obra escultòrica anomenada "Poppy" i que el seu autor és Jeff Koons. Sense adonar-te'n, m'has donat una idea per a una pròxima entrada. Gràciiiiiiies!

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel,m'alegro de que amb aquest comentari t'hagi donat una idea i ...gràcies a tu per fer el blog m'encanta!
    Besets Laura.

    ResponElimina
  3. Hola Isabel, aquesta entrada m'ha encantat. Trob que això de decorar els arbres és molt original, i a més sempre he volgut anar al Païs Vasc, i molt més ara després d'haver vist aquesta entrada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Martinaaaaaaaaaaaaa!

      Et dono la benvinguda oficial al bloc. Moltes gràcies per comentar. A partir d'ara esperaré els teus comentaris en pròximes entrades. Disculpa el retard però, amb les vacances, he estat un poc desconnectada.

      El País Basc és un lloc molt interessant per visitar. Té moltes altres coses que us aniré mostrant en pròximes entrades. Ja pots anar convencent a la família per anar-hi.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  4. Hola Isabel:
    Aixo dels abres es increíblemet precios i pensar que tota aquesta feina s'ha fet amb la suo de una gent que en realitat no els an donat res a cambi amb la satisfacció de tenir el seu poble bonic u en cara pintar els abres es molt original y encara que en 2 ESO e pogut aprendre fer maravilloses coses amb llana.
    PD: no e tingut temps per comentar els anteriors entrades del blog
    PETONS!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Karla!

      No et preocupes per no poder comentar el bloc de manera tant assídua. El que a mi realment m'importa és que estàs ahí i que, quan pots, sempre dones l'opinió sobre les entrades. Com ja saps els teus comentaris sempre són benvinguts i no importa que tardes en fer les teues aportacions sobre un determinat tema, allò important és que les fas. Moltes gràcies.

      Per cert, vull donar-te l'enhorabona per ser capdavantera en aquesta segona avaluació. Sabia que tard o d'hora o series. Eres una l'alumna molt responsable i feinera i això es valora molt. Així que ja saps: continua igual!

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  5. Hola Isabel,
    Soc na Marina de 1E, cada dia pec una ullada al teu blog, i la veritat es que cada dia em sorprenc mes.
    M' encanta aquesta idea de la decoració del abres, estaría be, decorar més la natura, aixo si, sense danyar-la.De mes gran vull tenir un blog com es teu i donar idees, models, ensenyar tipus de manualitats...
    Besets, Marina

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marina.

      Els vostres comentaris sempre m'alegren el dia però, he de reconèixer que aquests un dels que m'ha tocat el cor. Pufff...Gràcies per les teues paraules. És un honor per a mi dir-me que vols tenir un bloc com el meu però, estic segura que el que tu tindràs estarà molt millor que el meu.

      Gràcies pel teu comentari tant emotiu.

      Besets, Isabel.

      Elimina