dilluns, 14 d’octubre del 2013

Etiquetant...



La gent que em coneix sap que m’agrada molt l’ordre. Sóc molt organitzada. En ocasions massa... De vegades, aquest interès per tenir-ho tot ordenat facilita les coses i, en altres, es converteix en un defecte, ja que en el moment que una de les peces canvia de lloc, de repent, arriba el caos.


En aquest cas crec que l’organització era necessària. D’aquí no res aquest bloc complirà un any i ja té 44 entrades. Els temes tractats en cadascuna d’elles varia i es fa difícil arribar a l’entrada que volem veure si no tenim una espècie d’índex on cercar.

Així que he etiquetat totes les entrades per facilitar-vos la cerca d’una entrada en concret i fer-vos més fàcil navegar pel bloc. Espero que aquesta eina us sigue de gran utilitat.

Ens veiem en la pròxima entrada etiquetada!
 



2 comentaris:

  1. Hola Isabel:
    A estat una bona idea en facilitar-nos les entrades ja així poder saber que entrada volem tornar a llegir o agafar idees d'aquesta entra. Reconec que jo també sóc a si però no a l'extrem, a classe sóc ordenada perquè depèn la meva nota i aquesta a les mans. Però a casa reconosco que sóc una mica desastre i la meva mare em ha d'estar dient que ordeni la roba i que no la deixi adalt del llit, l'únic que sé és que ningú és perfecte.
    Espero la nova entrada, i una abraçada als teus petits.
    Molts petons.

    ResponElimina
  2. Hola, Karla!

    Com sempre, esperava la teua participació. Gràcies per opinar. La teua manera d'organitzar-te la conec molt bé. Hi ha gent que en casa és un caos però, que a nivell professional o d'estudis ho tenen tot ordenat... i ja veig que tu eres d'aquest grup...

    Gràcies per recordar-te dels nins. En aquesta última entrada se m'ha oblidat comentar que mentres la realitzava Bernat estava amb mi mirant al·lucinat la pantalla.Ja, ja, ja.

    ResponElimina