divendres, 8 de març del 2024

Un altre 8M...

www.cuerpomente.com


En un dia com avui, 8 de març, crec que aquesta frase cobra una vital importància. A mi, personalment, les cadenes cada vegada em pesen menys encara que algunes continuen en el meu dia a dia. Cada vegada soc més lliure per mostrar-me tal com soc, trencant estereotips que m’han marcat des de xicoteta amb els joguets, trencant la idea d’amor romàntic que tant he vist en sèries i pel·lícules de la meua adolescència i trencant clixés sobre els cànons de bellesa femenina establerta.

La llibertat és la clau per aconseguir una vida plena. En classe, sempre conto una anècdota de quan era adolescent amb una frase que em va dir el meu pare. Estava jo estudiant en la meua habitació i tenia la porta oberta. El meu pare, que passava pel passadís, es va aturar i em va dir des de la porta: “Que mai hages de dependre de ningú” i se’n va anar. En aquell moment, em vaig quedar mirant la aporta i vaig pensar: “A què ve això ara?” i vaig continuar fent deures sense entendre què havia volgut dir amb eixa frase. En aquell moment, aquelles paraules van quedar suspeses en l’aire sense cap tipus d’interpretació per la meua part però, amb els anys que tinc ara, adquireixen un gran significat...

M’agradaria que les futures generacions puguen ser cada vegada més lliures per mostrar-se tal i com són, sense necessitat de reproduir estereotips que ens venen imposats per la societat. Que la reflexió i l’esperit crític forme part de les nostres vides i que tenir personalitat sigue la base per a una vida plena.

La moda i les tendències han deixat de formar part de la meua vida des de fa temps però, avui vull recordar una icona de la moda que ens ha deixat recentment i que és un espill en el que em vull mirar perquè de gran, vull ser com ella. Iris Apfel ha mort als 102 anys després d’una vida dedicada a la moda.

Iris Apfel


D’ella em quedo amb la seua vitalitat i la manera de portar la seua vellesa perquè, amb la seua manera de ser, demostra que l’actitud front a la vida és molt important a l’hora de gestionar el nostre dia a dia.

Aquí us deixo algunes de les seues frases que són vertadera inspiració...


www.bookey.app

Ens veiem en la pròxima entrada!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada