dilluns, 4 de març del 2024

Per més màgia al nostre voltant...

Avui, diumenge, m’esperava una vesprada com les de sempre: fent feines rutinàries intentant acabar un llistat interminable de tasques pendents però, la vida m’ha sorprès amb una vesprada màgica.

Fotograma de "Viatje a la Lluna" de Georges Mèlies

Després de Nadal, vaig començar a llegir el llibre "La invención de Hugo Cabret" als meus fills abans d’anar-se’n a dormir. No recordo molt bé com vaig saber de la seua existència però, recordo que una de les coses que em va portar a comprar-lo van ser les seues il·lustracions increïbles realitzades a llapis.

Imatge via Google

El llibre de Brian Selznick conté uns dibuixos que van combinant-se amb el text i que conten la història d’Hugo, un xiquet molt peculiar…

https://es.literaturasm.com/


Quan vam acabar de llegir el llibre, els vaig dir als meus fills que existia una pel·lícula del director de cinema Martin Scorsese basada en el llibre i que algun dia la podríem mirar. Doncs avui ha sigut eixe dia.

Imatge via Google


Tal vegada us estareu preguntant si m’ha agradat més el llibre o la pel·lícula i, si bé és cert que tinc clara la resposta, per ara us puc dir que em ambdós m’han traslladat a un món de màgia i fantasia on tot és possible i on els somnis es converteixen en realitat.

Aquesta nit, quan he mirat al cel, he demanat més màgia en les nostres vides per tal que les nostres ànimes siguen més lliures que mai.


Fotograma de "Viatje a la Lluna" de Georges Mèlies


Ens veiem en la pròxima entrada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada