diumenge, 15 d’abril del 2018

# instabloc_FALLES_2

Isabelcogollosferrer©2016

Com cada any, una setmana després de Pasqua, se celebren les falles en El Toro. Per als qui encara no coneixeu aquesta tradició valenciana podeu fer clic aquí.

I, evidentment, tampoc podia faltar un recorregut per alguns dels personatges que enguany han format part de les falles. Espero que us agrade.

Isabelcogollosferrer©2018

Esteu atents perquè en els pròxims dies
aquesta entrada tindrà una segona part. 
Una pista: FALLES i TRIANGLES!

6 comentaris:

  1. Hola isabel soc na Lucia de 1r ESO A .Que xulo sempre he volgut anar a les falles m'ancanten els llums dels coets ,els "petardos"...I les obres de art que fan cada any.M'agradaria anar alguna vegada amb la meva familia a Valencia ha veureles.
    Una abrraçada molt gran.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Lucia!😊

      Crec que si anesses a València en Falles al.lucinaries 😄 (els valencians som molt exagerats...🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅) però de moment pots anar a veure les del Toro i pots fer-te una idea de com és aquesta festa 😉😎. Jo ja fa anys que no vaig a les Falles però m'ho passo molt bé en el dia de Falles 'mallorquí' 😍.

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
    2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
  2. hola Isabel!!! Soc na Marina Juanico Serra de 1esoA, les falles d'aquest any m'agraden molt, son molt xules. Aixi mateix, trob que es una pena, que una cosa tan guapa que ha costat tan de traball per fer, com aquestes falles, despres les cremin... Pero bueno, que si no les cremasin no hi hauria espectacle ni llum!!! : )

    moltes gracies per aquesta publicació, estaré atenta a la nova publicació, adeu!!! : )

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marina!😊

      Molta gent pensa com tu 😄 però, com tu bé comentes, aquests monuments són part de la festa i per a que aquesta es pugue celebrar cada any s'han de cremar 🔥🔥🔥🔥.

      Espero que t'animes i comentes 💻🖱 mès en el bloc...👏👏👏👏

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina