dissabte, 21 de gener del 2017

# instabloc_Poble_Espanyol

Isabelcogollosferrer©2016

I mentre vaig calentant motors preparant noves entrades per al bloc, avui vull compartir unes fotos de fa unes setmanes quan vam visitar el Poble Espanyol de Palma.

No sé si heu estat alguna vegada. Jo n’havia sentit parlar i em semblava curiós poder visitar en Palma altres ciutats com ara Burgos, Còrdova i Granada sense sortir de la illa, veient els monuments més emblemàtics a escala així com places i carrers representatius d’altres ciutats.

El que més destacaria de les imatges, com podeu comprovar, és el contrast que produeix la llum del sol en algunes d’elles. Després d’uns dies de pluja sense parar, el calor que transmeten aquestes fotografies s’agraeeix...

Isabelcogollosferrer©2017

La meua experiència ha estat positiva però no descarto visitar alguns dels llocs que he vist en la realitat. Encara que m’encanta viatjar i he visitat molts indrets diferents, he de reconèixer que la part d’Andalusia em queda per descobrir així que, mentre em decideixo a visitar a Gabriela, una amiga meua que és de Granada, m’he llevat un poc el “mono” visitant aquest lloc. Una manera diderent de passar un matí de diumenge.

Espero que us haja agradat l’entrada.

I vosaltres, heu anat alguna vegada?

8 comentaris:

  1. Hola Isabel!
    Jo hi vaig anar amb la meva família fa poc, però eseia tancat, i ens vam haver de conformar en veurer-lo per dafora :(!! Potser un altre dia hi tornam a anar, això si, havent comprovat quins són els seus horaris, jajaja!!
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!😊

      Pròxima vegada consulteu bé els horaris 😉 ja que és una bona manera de passar un diumenge fent 📸📸📸📸 (i després fer un àlbum scrapbook 😎).

      Si vas, ja em contaràs si t'ha agradat 😍😍😍😍.

      Molts besets 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  2. M'han agradat molt les fotes I com sempre una feina molt ben feta. Heu de visitar a "la amiga granaina", q vos espera com los Brazos abiertos y un buen platico de jamon.
    Salu2 Gabriela
    Una abracada molt fort per a tots.

    PD: N'hi ha errades, ja que el corrector catala no ho vaig actualizar��������

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Gabriela!

      Eres un 🌞! Amigues com tu són les que fan falta 💗💗💗💗 i, a nivell professional 🎓, vals un milió. Queda pendent la visita 😍😎.

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabel:
    Perdó per no contestar abans però com ja saps estava castigada.Me encantaria un dia anar a veurer-ho i de fet ja li he comentat als meus pares.Me encanten les fotes són super mega boniques.
    Una besada nos veim dema😘
    PD:Demà té he de comentar algo❤

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Arianna!🤗

      Moltíssimes gràcies 😊 pel teu comentari sobre les 📷📷📷📷. Per cert...demà he de parlar amb tu sobre el concurs de foto...

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  4. Hola, Arianna!😊

    Moltíssimes gràcies pels teus comentaris 🤗 sobre les fotos 📷📷📷📷!

    Per cert...demà he de parlar amb tu sobre el tema del concurs de fotografia...

    Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pensava que no havia publicat 💻🖱 el comentari...😂😂😂😂

      Elimina