diumenge, 1 de gener del 2017

Creativitat durant 365 dies!



Quines ganes de publicar la primera entrada de l’any! Abans que res desitjar-vos un Feliç 2017 ple d’imaginació i creativitat.

I ara al que anàvem... Us presento una idea molt fàcil i creativa. Es tracta de reflectir el vostre estat d’ànim i enregistrar-lo en els quadradets del full que us vaig donar abans de vacances. A mi em sembla molt bona idea ja que en certa manera, ens ajudarà a treure allò positiu d’un estat d’ànim que en ocasions pot no ser-ho tant.

Imatge via Pinterest

Cada columna correspon a un mes de l’any (d'esquerra a dreta: gener, febrer...desembre) i heu d’anar pintant un quadradet cada dia amb un dels colors que apareixen en la imatge resumint el vostre estat d’ànim en general durant aquell dia. S'ha de pintar en format vertical.

Una obra d’art creada a partir de les vostres pròpies emocions totalment personalitzada i única!

11 comentaris:

  1. Feliç any nou Isabel !!!! Tenc moltes ganes de començar a fer aquesta activitat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marta!😁

      Doncs has de començar jaaaaa...😂😂😂😂. L'activitat començava l'1 de geneeeeer!🙈🙈🙈🙈

      Molts besets 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel
    Soc na Arianna de 1°eso E.Jo ja he començat ha fer-lo.Hem pareix una activitat molt interessant de fer.No he pogut comentar abans per castics..I tenia moltes ganes de fer-lo.Ja t'ho ensenyaré a classe.I molt d'anys
    Una besada i ja queda menos per començar escola.😘😍🏢

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Arianna!😊

      Moooolt bé que ja hages començat 👏👏👏👏!En tornar de vacances ja m'ensenyaràs com evoluciona la gràfica i els colors que més has emprat.

      L'any que ve m'agradaria fer una entrada 💻🖱 amb els treballs sobre aquest tema 🎨🎨🎨🎨 i observar els diferents resultats 😉. ÀNIM!💪💪💪💪

      Molts besets 😍😍😍😍, Isabel.

      Elimina
  3. Hola,Isabel!Soc na Nupur,em pareix molt original ho fare!

    ResponElimina
  4. Hola,Isabel!Soc na Nupur,em pareix molt original ho fare!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Nupur!😁

      Mooolt bé!👏👏👏👏 Així m'agrada, que aneu animant-vos 😉😎.

      Molts besets 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  5. Hola Isabel!
    Que guaay! M'encanta aquesta idea!!😍
    Molts besets, Margalida💗

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!😊

      Si t'animes a fer-la 🎨🎨🎨🎨, pots passar-te dilluns al 2n pati pel meu despatx i te tindré preparada una graella per a tu i la teua germana 😉😎.

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
    2. Hola Isabel!!
      Em sap greu, no ho havia llegit fins ara😔. Puc venir dema al segon pati a ensenyar-te el meu scrap acabat i si te'n queden, que em donis una graella??
      Mil besets, Margalida😍

      Elimina
    3. Hola, Margalida!😊

      No et preocupes 😉😎. Per mi perfecte! 👏👏👏👏.

      Molts besets 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina