dimarts, 6 de desembre del 2016

# instabloc_La Reserva

Isabelcogollosferrer©2016

I per concloure el dia d’avui, us presento una altra entrada “insta bloc”. Després d’haver fet aquesta excursió, m’ha estat impossible no compartir aquestes imatges amb vosaltres.  En aquesta ocasió, hem visitat La Reserva Puig de Galatzó que es troba en el terme de Puigpunyent i només puc dir-vos que m’ha encantat. Que per un moment, m’he oblidat de tot i he gaudit com mai de la natura, sense preocupacions i posant els cinc sentits en tot allò que veia i sentia. 

Isabelcogollosferrer©2016

Els paisatges són increïbles i també podreu veure molts animals com l’ós bru i paons (aquests últims no li han fet molta gràcia a Andreu, jajajajaja). Val la pena visitar aquest lloc. Si no teniu plans per al dijous que és festiu o el cap de setmana, us recomano aquesta activitat al 100%. Això sí, heu d’avisar als pares que la carretera per accedir-hi arriba un moment en el qual no es troba en les millors condicions...

Si voleu tenir més informació sobre aquest lloc podeu consultar la seua pàgina web fent clic aquí.

2 comentaris:

  1. Hola Isabel!!
    Jo hi vaig estar amb els meus pares i tiets i em va pareixer un lloc maravellós, ple de racons per descobrir!!
    La Serra de Tramuntana és un lloc maravellós, ple de indrets preciosos per visitar!!
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!😊

      Cada dia estic més enamorada 💗💗💗💗 de Mallorca. Fa 10 anys que estic aquí però just ara, amb els nins, és quan més la gaudeixo 👨👩👦👦!

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina