divendres, 9 de desembre del 2016

# Dia 9

Les possibilitats a l’hora de realitzar l’arbre de nadal són infinites. Aquest matí, na Joana em comentava en classe que en l’escola, havien fet estrelles amb “pals de gelat” i n’Arianna ens ha donat el nom tècnic: “pals depressors” (el que aprèn una professora en classe de plàstica...jajajaja!).

En aquesta entrada en concret, els arbres que he seleccionat també estan realitzats en pals però aquesta vegada són branques d’arbre!

Imatges via Pinterest

BON CAP DE SETMANA!


P.D.: Recordeu que dissabte i diumenge hi haurà noves entrades :)

10 comentaris:

  1. Hola Isabel soc Gonzalo de 1r ESO E.
    M'agrada molt els arbres de nadal d'aquella foto amb llapisos.

    Intentare fer-ho aquestes vacances.
    ADEU
    GONZALO

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Gonzalo!😊

      Estic contenta que poc a poc vages comentant en el bloc 😀 però, a ser possible, heu d'intentar fer els comentaris de l'entrada de la qual parleu en la mateixa entrada 💻🖱. Tranquils que encara que sigue una entrada més antiga jo us contestaré igual 😉.

      Molts besets 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  2. Quins arbres n'és bonics😱 M'encanten.
    Jo en vaig fer uns casi iguals

    ResponElimina
  3. Respostes
    1. Hola, Joana!😊

      La veritat és que es poden fer coses superboniques 💗💗💗💗. Només fa falta imaginació 💭💭💭💭 i molta creativitat 🎨🎨🎨🎨.

      Molts besets 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  4. Hola soy Saúl 1esoE
    M'agrada les abres 😀

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Saúl!😊

      A veure si t'animes a fer-ne un 😉.

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  5. Hola Isabel!!
    Són suuper xulos! Els que més m'agraden són els de la segona fotografia!! Saps quin podria ser el material pel qual han passat les brànques?
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
  6. Hola, Margalida!😊

    Crec que el material és un ferro. Suposo que hauran foradat els pals per tal de poder-los passar 😉. Ja estic imaginant-te fent-ne un igual...👏👏👏👏

    Molts besets 😍😍😍😍, Isabel.

    ResponElimina