dilluns, 14 de març del 2016

3r d'ESO: Collage

En aquesta entrada us mostro alguns dels treballs realitzats pels alumnes de 1r d'ESO de l'any passat per a la làmina del collage. En les primeres làmines que us mostro us adonareu que alguns alumnes van optar per intercalar les paraules enmig de la “sopa de lletres”.


Aina  Castell  Cuadrado
Laia  Fiol  Sánchez

Alejandra  Riera  Humanes
Marina  Díaz  Riera
Pau  Ferriol  Torrejón
Paula  Hoyos Urba

Altres alumnes van optar per repetir la paraula de manera continuada al llarg de tota la làmina emfatitzant la relació del text amb la imatge que l’acompanya.

Sandra  Martín  Moyá
Sofia  Pedrerol  Serrado

Altres maneres de personalitzar la làmina és col·locant les lletres que apareixen en la imatge escollida com en aquest últim treball.

Isabel  Pascual  Abraham

24 comentaris:

  1. aquestes làmines són molt divertides, m'agrada molt que es vegi tan colorida. Ara ja entenc com hem de fer la làmina.

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Crec que les dues idees de plasmar la paraula en la làmina son molt originals i molt xules, en canvi m'agrada més la primera idea, o sigui, la de "la sopa de lletres " veig que la idea del collage és utilitzar lletres de mides i estils diferents, ja entenc com es fa la làmina.

    ResponElimina
  4. Aquestes lamines estan molt xules ara ya se quins temes he de utilizar. Un beso

    ResponElimina
  5. Estan molt ben fetes però la que més m'agrada és la derrera de totes.

    ResponElimina
  6. M'apareix una lamina molt divertida pero a la hora complicada, m'agrada la lamina on es veu seguida la paraula, unes tres linies, pero despres una linea on poses qualsevol lletra. Optare per fer aquesta idea.

    ResponElimina
  7. M'agraden molt totes les idees son divertides , colorides i molt originals.
    La manera a realitzar que mes m'agrada es la de la segona imatge.
    Besoos

    ResponElimina
  8. M'agraden molt totes les idees son divertides , colorides i molt originals.
    La manera a realitzar que mes m'agrada es la de la segona imatge.
    Besoos

    ResponElimina
  9. Aquestes làmines són molt xules y divertides, ja entenc com es fa la làmina.

    ResponElimina
  10. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  11. Soc n' Ainara.
    M'han agradat molt ses lamines perque son molt colorides, la que mes m'ha agradat es sa tercera.

    ResponElimina
  12. Hola! Soy Sabrina. Que chulas las láminas y las diferentes formas de hacerlo! La que más me ha gustado ha sido la primera. Viendo estas láminas ya se como se ha de realizar ;) Hasta el próximo día.

    ResponElimina
  13. HMM,están bastante bien hechas ,la única duda es el tamaño de las letras ,me ha quedado claro de que en esta lamina solo hay que cortar y pegar,también me ha quedado claro que no es una sola palabra sino varias.

    ResponElimina
  14. Hola Isabel! Soc en Sergio ,m'agraden molt les làmines. També m'he donat conta de que es poden utilizar diferentes paraules.

    ResponElimina
  15. Hola soc Tania : me agrada , son molt xules
    Ja se com hem de fer la làmina

    ResponElimina
  16. ¡Hola Isabel!Soy Sofia, las láminas son muy originales y muy coloridas.He entendido como hay que haverl la lámina.

    ResponElimina
  17. Hola soy Chris me gustan las láminas, va a ser complicado hacerlo pero será divertido.

    ResponElimina
  18. Hola Isabel, soc na Paula de 3r d'ESO C.
    M'ha agradat aquesta idea per la nostra làmina.

    ResponElimina
  19. Ho entenc, gràcies per l'entrada.

    ResponElimina
  20. Hola Isabel,soc na Maria de 3r d'ESO C.
    Les làmines estan molt ben fetes,m'han agradat molt i també m'han orientat per fer la lamina, moltes gràcies

    ResponElimina
  21. hola Isabel!!! Soc na Marina Juanico Serra de 1esoA!!! Aquesta lamina no pareix gaire be difícil : ), crec que quedaría molt bé si a sa lamina posesim moltes lletres diferentes, en plan, que fosin de diferent tipus, colors i molt vistoses!!! be, jo en tot cas, ja tenc un exemple, de com es aquesta lamina a ca meva ; )

    Adeu Isabel! I gracies per publica aquests exemples : )

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marina!😊

      Com ja has observat 👀 no és una làmina gens complicada 😉. A més a més, el resultat és molt vistós i aporta un toc divertit a l'àlbum...📙📘📗

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  22. Hola Isabel!!!!!soc na Núria Avellaneda de 1r ESO A
    Estic contenta de que hagui vist la teva publicació de diverses làmines del collage ja que no vaig venir just els dos dies que teniem de plástica aixi podre fer-me una ideea de com fer-la i si me esforç claro de com em quedarà esper que em quedi parescuda perque m´encanten aquests disenys de totes es làmines són creatius i colorits. M´ecanta apart prque com quasi tota la làmina es dibuixada que aquesta sigui retalls de revistes vulguis o no canvia molt i queda bastant bé. molts besets i un salut adeu fins demà

    ResponElimina