dimecres, 6 de maig del 2015

Scrap MULTIPATTERN



Com que tinc alumnes molt responsables i feineres, he hagut d’avançar el tema de la pròxima làmina. Com ja us he dit en classe, els retoladors seran els protagonistes i la intenció és crear una làmina amb franges verticals.

I què és això de multipatterns? Un pattern és una textura realitzada a partir d’un motiu que es repeteix de manera reiterada. Com podeu veure en la següent imatge, el motius poden anar des de les formes més simples (cercles, línies, triangles) a formes més complicades i divertides (mitjons, bombetes, i vaixells). 

Imatges via google

Per a aquesta làmina en concret, escollirem les formes més simples encara que la intenció és crear motius més originals combinant-les entre elles. A continuació us mostro exemples de patterns emprats en una altra proposta plàstica que segurament heu feu alguna vegada en l’escola.

www.arteascuola.com

Com podeu veure la tècnica dóna per resultats molt variats i fàcilment combinables. Ara només queda, començar-la.

Ens veiem en la pròxima entrada!

18 comentaris:

  1. Hola Isabel
    El primer que he pensat quan he vist aquesta entrada es que quants de colors hi ha jaja. Ara ja se perquè vares dir que triassim una fotografía amb color o blanc i negre.
    La veritat es que m'agrada molt aquesta nova làmina , bueno aquesta i les altres. Sempre me sorprens .
    Ja tenc algunes fotografíes triades per la làmina pero m'he de quedar amb una jaja.
    Ens veim demà.
    Besets Paula.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Paula!

      Gràcies per comentar.M'alegra molt que t'agraden les entrades.Ĺ'objectiu d'aquest bloc és donar-vos idees i motivar-vos a fer coses noves amb cadascuna de les entrades.

      M'agradat molt que em digues que et sorprenc.D'això es tracta.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel
    Com totes les lamines me encanten.
    Crec que quedara molt be al scrabook , y a mes amb tants de colors que te aquesta lamina.
    Besets maria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Maria!

      Així m'agrada.Aquesta és l'actitud que vull veure't.Segur que a final de curs tindreu un àlbum genial.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  3. Hola isabel
    No se com Ho fas pero sempre m'ha acabes sorprendent amb les teves idees loques m'ha encantat ya tenc la foto colorida pel divendres
    tenc moltes ganes de començar la lámina nova
    besets ale

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Alejandra!

      M'ha encantat això de les 'idees loques'...jajaja.La veritat és que el bloc em dóna molta vidilla i sempre estic pensant en possibles entrades.M'agrada molt tot el que està relacionat amb la creativitat i reconec que sóc com una esponja, sempre absorbint idees de tot allò que ens envolta.

      Res...et deixo que he de continuar pensant en 'idees loques' per a la pròxima entrada!

      Besets, Isabel.

      Elimina
  4. Hola Isabeel!!
    Ja tenc una foto triada... M'encanta aixo de començar una lamina nova, peque em de cecar foto, posar imaginacio i creativitat...
    Mai se t'acaben ses idees!!!
    Besets, Marina

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marina!

      Jajajaja...això que no se m'acaben les idees no és del tot cert. De vegades, em costa trobar temes per a les entrades però, sí que és cert que MAI em canso de pensar en nous projectes i de posar molta il·lusió en tot allò que faig. Suposo que això em fa estar creativa.

      És molt important treballar en una cosa que t'agrade i a mi la meua professió m'encantaaaaaa!

      Ja tinc ganes de veure les vostres idees. Ens veiem demà a classe.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  5. Hola Isabel!!
    Ben segur que aquesta làmina ens quedarà molt xula. M'ha agradat molt aquesta idea. Al principi m'he assustat un poc amb el títol perquè no l'havia sentit dir mai, jeje. Ja tenc la foto triada, ara he de pensar amb el motiu. M'agrada l'idea de fer-ho amb línees, però encara no estic segura. Ens veiem demà a clase.
    Besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      El títol amb anglés era per donar més intriga a l'entrada...jajajaja. Espero que hageu entès la idea. De totes maneres, ho parlem en classe.

      Ens veiem demà!

      Besets, Isabel.

      Elimina
  6. Hola Isabel!!
    Aquesta lamina es molt chula!! Ja he triat la foto i tenc ganes de començar-la . El motiu ja casi el tenc triat no estic molt segura , esper que hem quedi be . Esper que l'album també hem quedi be ja falta poc per començar a montar-lo! Fins dema!
    Besets , Laia

    ResponElimina
  7. Hola, Laia!

    Segur que amb l'explicació d'avui ja tens més idea de cóm fer la làmina.

    Jo també tinc ganes que arribe juny i muntar els àlbums i veure els resultats!

    Besets, Isabel.

    ResponElimina
  8. Hola Isabel, soc na Victoria desde es portátil de na Paula.
    El meu ordinador no me deixa conectar per aixo estic en el de ella.
    El teu blog m'agrada molt i la lamina que estem fent m'encanta.
    Besets Victoria.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Victoria!

      Benvinguda al bloc encara que sigue suplantant a na Paula...jajaja.

      M'alegra molt veure que t'agrada el bloc.Mirarem de solucionar aquest problema tècnic per tal que pugues fer els teus comentaris.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  9. Hola Isabel!
    Just ara acabo d'acabar la làmina. M'encanta com a quedat !. Crec que és la làmina que mes m'ha a agradat de totes.
    Besets, Maria.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Maria.

      Ara em toca a mi corregir-la...jajajaja. M'alegra que t'haja agradat. D'això es tracta!

      Besets, Isabel.

      Elimina
  10. (Be mas vale tarde quw nunca)Hola Isabel a mi sa lamina aquesta nomes m'agrada amb els exemples que has posat aixi com la hem fet no m'entusiasma (para gustos colores)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Xavier!

      Carai comentes poc però, quan ho fas no tens pels en la llengua. Així m'agrada que sigueu sincers encara que després d'això...ummmmm...crec que tindré en compte el que m'has dit aquest matí sobre la teua nota...jajajajaja. Segueix comentant. Espero que la pròxima entrada t'agrade més.

      Besets, Isabel.

      Elimina