diumenge, 3 de maig del 2015

Els botons en el scrap



Què ganes tenia de publicar aquesta entrada però, he de ser sincera m’ha costat trobar material gràfic per a realitzar-la. Tothom sap que els botons són uns dels ornaments bàsics a l’hora de decorar un àlbum de scrapbook però, és difícil veure solucions creatives que vagen més enllà de col·locar-los al costat de les fotos.

www.manosmaravillosas.com
splitcoaststampers.com

Començaré el itinerari creatiu, ensenyant-vos amb alguns exemples, l’ús que podeu fer d’ells en les tapes del vostre àlbum. D’aquesta manera també podeu veure idees i anar pensant en el disseny de la vostra coberta. Com podeu apreciar, els botons acompanyen altres elements que no han de ser obligatòriament una foto sinó que poden ser textos (com la paraula LOVE), objectes (com la silueta d’una càmera de fotos) i formes (la silueta del cor).

studiocalico.com
bloglovin.com
acherryontop.com

Perquè el scrapbook no té límits, aquesta tècnica no només s’utilitza per a la creació d’àlbums fotogràfics sinó que una de les seues variants és la creació de targetes personalitzades molt originals i creatives. A continuació us mostro algunes d’elles per a que comproveu que l’ús dels botons de manera conjunta amb altres materials donen resultat espectaculars que també poder tenir en compte a l’hora de dissenyar el vostre propi àlbum. Fils, cintes, cordons... resulten els aliats perfectes per donar solta a la nostra creativitat.


inspiredpaperdink.blogspot.ca
papercraftsconnection.com
taysrocha.blogspot.com
workingprogress-am.blogspot.com.es

Una altra manera d’emprar els botons es creant objectes amb ells. La manera de presentar-los també varia depenent de la vostra intenció. El globus de l'esquerra té els botons cosits sobre la superfície mentre que els del muffin estan aferrats. L’originalitat també està on realitzar aquestes formes. A mi, personalment, el disseny de l’etiqueta m’encanta. Em sembla molt original.

www.Craftgossip.com
etsy.com

Però sobretot, us aconsello una cosa: fer les vostres pròpies creacions. Teniu molts materials que podeu emprar: cartolines, goma eva, feltre, papers decoratius, cartró. perforadores amb formes... Els resultats poden ser magnífics. Espero les vostres propostes en pròximes classes i poder fer una entrada amb els vostres dissenys!

totallyinspiring.wordpress.com
etsy.com
bloglovin.com
Ens veiem en la pròxima entrada!

14 comentaris:

  1. Hola Isabel
    Ja tenc moltees idees per l,scrabook. Aixo de els botons es superxulo . Jo estic recopilant coses per decorar .
    La idea de la tarjeta esta molt be , es molt original.
    Estic segura que amb l,esforç que cadascun posi amn l,scrabook ens quedarà molt be .
    Besets Paula

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Paula!

      Ja tinc ganes que em contes sobre el ram de flors per a la teua mare.

      M'alegra molt que t'hagen agradat les idees i estic molt contenta que vages avançant feina recopilant material.Jo també ho faig per a l'àlbum d'Andreu i Bernat.Ja m'ho ensenyaràs.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel!!
    M'agrada molt aquesta nova entrada. L'idea dels botons m'ha agradat molt!! Estic recopilant cintes, etiquetes, paper de regal i coses d'aquestes per a l'album i les manualitats que tant m'agraden fer els caps de semana. Ma mare estarà molt contenta de que els empri perquè sempre em diu que guardo massa coses i aviat no hi cabrem, jeje. Per cert, el dijous et podré portar les perforadores sense problema. Ens veiem a clase!!
    Besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      Ja ja ja. M'has fet riure molt amb el teu comentari.Ja m'imagino a la teua mare emocionada imaginant-se la casa neta de qualsevol tipus de material de manualitats!

      Gràcies per portar-me les perforadores i ajudar-me en la nova entrada.Em fa molt il.lusió que els alumnes col.laboreu amb aquest bloc.

      Molts besets i fins demà!Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabel m encanta aquesta entrada.A mes crec que al scrabook quedara molt be .besets maria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Maria!

      Estic molt contenta pel teu comentari.Crec que, si ho intentes, et quedarà genial.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  4. Hola Isabel m encanta aquesta entrada.A mes crec que al scrabook quedara molt be .besets maria

    ResponElimina
  5. Hola Isabel!
    M'agrada molt la idea dels botons. Jo a casa tenc miiiiils de botons . M'agrada molt les idees perque aixi no posare domes el boto a l'esquina de la foto jajaja! Hem pareixen molt originals , sobretot la del globus es molt chula!! Fins dijous!!
    Besets, Laia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Laia!

      Sabia que t'agradaria.Segur que li trobaràs partit al tema dels botons.Espero veure les teues idees.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  6. Hola Isabel!!
    M'agrada moltíssim la idea!!!! També me agrada molt el diseny del muffin!!!! Es super xulo!!!!!!
    També m'agrada el diseny del cordons de la portada, es super original!
    Ten moltíssimes ideas, al final quedará super original.
    Besets, Sandra.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Sandra!

      Així m'agrada, que estigueu animats amb el projecte.Les coses amb il.lusió surten millor.

      Besets, Isabel.

      Elimina
    2. Hola, Sandra!

      Així m'agrada, que estigueu animats amb el projecte.Les coses amb il.lusió surten millor.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  7. Hola isabel, fins avui no he pogut conectarme m'agradat molt anire pensant idees
    Besets ale

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Alejandra!

      No et preocupes.El més important és que ja ho has fet i, a més, comentant l'entrada que és el que m'agrada. Ara toca pensar cóm aplicar-ho l'àlbum.

      Besets, Isabel.

      Elimina