dimecres, 22 d’abril del 2015

Sopa de lletres



I després d’unes setmanes de descans bloggeril, tornem a la càrrega amb la nova làmina a realitzar per l’àlbum de scrapbook.

I aquesta vegada el tema son......  les lletres!

www.sermestra.com

Teniu vàries possibilitats a l’hora de fer la làmina: La primera d’elles és emprant lletres de manera individual. Podeu emprar lletres de colors diferents per donar-li una aire més colorit al disseny, podeu buscar lletres del mateix color i crear una gama monocromàtica, o bé, podeu agrupar les lletres per color i crear diferents zones.


També podeu emprar aquestes possibilitats emprant paraules. Així que per dilluns que ve, heu de portar la fotografia que emprareu per a aquesta làmina i les lletres o paraules per a realitzar el collage.


Ja podeu començar a pensar!

22 comentaris:

  1. Hola Isabel!!!
    Aquesta làmina es súuuuper chula!!!
    M'agrada molt la idea del collage i aquesta semana ja hem psare a mirar fotos , lletres , colors... Esper que hem quedi molt bé!
    Besets , Laia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Laia!

      Estic molt contenta que t'agrade però, ara que ho penso...és que t'agraden totes...jajaja.

      M'alegro molt.Segur que et quedarà superbé!

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel!!
    M'agrada moltíssim aquesta nova làmina!!
    Ya se cuasi la foto que emprearé. Segurament triaré una amb un sol color.
    M'agrada moltíssim l'idea.
    Besets, Sandra

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Sandra!

      Així m'agrada que comenceu a pensar i cercar idees. Estic molt contenta que t'haja agradat.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  3. Hola isabel, me encanta la idea de la sopa de lletres es molt diferent y molt original a la vegada aquest cap de semana em posare a pensar idees per aquesta lámina
    Nos veim dema!!
    besets alejandra de 1r E

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Alejandra!

      Em sembla molt bona idea.Ves pensat quina foto utilitzar i a sumergir-se entre lletres!

      Besets, Isabel.

      Elimina
  4. Hola Isabel!!
    M'agrada molt el tema de la làmina nova. Segur que amb un poc d'esforç ens quedarà molt xula. Ja he decidit la foto que empraré. Ens veiem demà!!
    Besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      Així m'agrada, avançant feina.Segur que si li fiqueu molt d'interès, els resultats seran impressionants.

      Fins demà.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  5. Hola Isabeel!!
    Una vegada mes m' agrada moolt la lamina nova....Tens moltes idees.
    Pero tenc un dubte, ses lletres les dibuixam nosaltres o les hem de cercar per revistes??
    Graciees, beseets Marina

    ResponElimina
  6. I una altra cosa, sa foto amb que ha de estar relacionada amb sa lamina?? Amb els colors de les lletres??

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marina!

      Heu de cercar les lletres o paraules en revistes a color perquè tenen més qualitat.Queden descartats els periòdics i 'folletos' dels hipermercats.

      En quan a la relació amb la làmina pot ser perquè les paraules estiguen en la fotografia escollida, perquè estésseu llegint en la imatge o simplement paraules relacionades anb la foto.

      Disculpa.Se m'havia oblidat dir-vos-ho a classe.

      Besets, Isabel.

      Elimina
    2. Moltes gracies,
      Podría tambe estar relacionada amb els colors??

      Elimina
  7. una pregunta , les lletres les hem de dur tallades??

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Paula!

      Porta les revistes i el primer dia ho farem a la classe.

      Besets, Isabel.

      Elimina
    2. Dacord
      Que pasis un bon cap de setmana

      Elimina
  8. Isabel una pregunta puc dur una foto de paper y mirare a mem si puc pasarla dilluns a papaer de foto. Eske la que em agrada esta en paper

    ResponElimina
  9. Isabel una pregunta per demá con avui no e pogut anar a la trva clase e de fer alguna columna?

    ResponElimina
  10. Aquesta ha estat sa millor lamina que hem fet (per sa meva opinio) per sa simple rao de que no hem d'utilitzar pintures o retoladors i es facil de fer i surt molt xula

    ah hola per cert :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Xavier!

      Definitivament veig que no t'agrada dibuixar...jajajaja. És una llàstima perquè en aquesta vida toooooot és necessari i és millor aprendre a fer coses i anar superant-nos en el dia a dia. T'animo a que ho faces.

      Besets, Isabel.

      Elimina