divendres, 13 de febrer del 2015

Sweet Hearts



Després del Carnestoltes, la pròxima data que ens trobem en el calendari és el dia de Sant Valentí. Personalment no sóc molt de celebrar aquest dia perquè considero que qualsevol dia és bo per demostrar a la teua gent que els estimes però, com que sé que a molts de vosaltres us fa il·lusió aquesta data he decidit donar-vos unes quantes idees que podeu realitzar.

Tots els exemples que us mostro els he trobat en Internet i, encara que hi ha moltes coses per fer, he escollit aquells que em semblaven més originals i que la seua realització no resulta complicada.

Una manera de fer una targeta un poc diferent és cosint el cor sobre el paper. Com podeu veure en la foto, el resultat varia depenent de la direcció amb la qual es cus.  


www.econoce.com

Seguint amb el fil com un dels materials per a confeccionar els cors, podeu elaborar cors 3D. És una manera molt original de fer una regal ja que pot convertir-se en un element decoratiu.

carolovelycrafts.wordpress.com
www.decoracionsfiestas.com

Continuant amb altres materials, també podem aconseguir resultats originals amb paper i botons.

manualidadesparaninos.biz
www.manualidadesblog.com


Els taps d’ampolles també són una altra solució molt xula i, a més, aprofitem per reutilitzar materials que d’una altra manera anirien directament al fem.

www.ideasfiestas.es

Si us agrada un resultat amb més brillantor, aquesta és la vostra opció! 

minibu.me

Espero haver-vos donat alguna idea més per a celebrar aquest dia!

16 comentaris:

  1. Hola Isabel!!
    Personalment jo tampoc soc molt de celebrar aquest dia, perquè penso que qualsevol dia és bo per demostrar els demés lo molt que els estimes. A mi els cors que més m'han agradat han estat els darrers. En tots els models els resultats són molt xulos. També m'han agradat les targetes de paper. Feliç dia de sant valentí a tothom.
    Besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      Qualsevol dia és perfecte per dir-los a la gent que t'envolta que els estimes. Estic totalment d'acord amb tu. Jo no sé per quina opció decantar-me, m'agraden totes...

      Per cert, em va fer molta il·lusió veure't ahir en La Rueta!

      Besets, Isabel.

      Elimina
    2. Hola Isabel!!
      A mi també hem va fer il.lusió veure't. Els teus fills esteien molt monos. Justament, quan ens vam trobar tenia pressa, però tant hi fa. Espero que us ho passassiu molt bé i que no s'hagin costipat, jeje. La meva germana va agafar un costipat que no guanyam per mocadors, jeje. Ens veiem a clase!!
      Besets, Margalida

      Elimina
    3. Hola, Margalida!

      Moltes gràcies per la part que em toca. Per a mi anaven molt guapos però, clar sóc sa mare, jajajaja. L'any passat els vaig disfressar de Monsters S.A. Espero que no m'ho tinguen en compte...

      Espero que la teua germana estigue millor del refredat.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel!!
    Que be que pugis una entrada de San Valentí!! M'han agradat molt totes les idees , son molt originals. Les que mes m'han agradat son les tarjetes en las que han cosit el cor sobre paper.
    Feliç dia de San Valentí!!!

    Besets, Laia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Laia!

      Coneixent-te segur que ja havies fet alguna targeta especial per a aquest dia. La targeta amb fil i cosida m'encanta...

      Ens veiem demà a classe.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabeeel!!!!
    Per a la fi puc contestarte......jajaja
    M' encanta la nova idea, crec que als regals d' aniversari els faré un coret de fil de decoració. A mi m' encanten les manualitats, i quan ja no en se mes, ja se que he de fer, mirar el teu blog, que sempre trobare alguna cosa divertida i guapa.
    Moltiisimes graciees. Besets Marina,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marina!

      Moltíssimes gràcies pel teu comentari. Les teues paraules em reconforten. Estic molt contenta que en el bloc trobes aquelles idees que de vegades no tens però, estic ben segura que tu també tens moltes idees genials i creatives.

      Gràcies per comentar.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. Hola Isabel!!!!

    Aquesta es la meva primera entrada y m'agrada molt que sigui en l'apartat de San Valentí: aunque mai em facin cap regal... jejejeje. La meva idea preferida es la darrera (la dels corets brillants), M'ENCATNA!!!. (Tot el que dugui brillantó m'enamora :)

    Esper amb impaciecia la teva proxima idea: Una abraçada ben forta, Eva

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Evaaaaaaaaaaaaa!

      Et dono oficialment la benvinguda al bloc! A partir d'ara espero que comentes totes les entrades.

      Estic contenta que t'haja agradat l'entrada. A veure si la pròxima també et sembla interessant i comentes sobre ella.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  6. Hola Isabel,
    M'ha encantat aquesta entrada ademes de servir - te per el día de sant valenti tambe pots decorar a casa amb qualque coseta
    Gracies per la idea Besets ale

    ResponElimina
  7. Hola, Alejandra.

    M'alegro que t'haja agradat l'entrada.Espero que pugues utilitzar alguna de les propostes per fer algun regal personalitzat.

    Besets, Isabel.

    ResponElimina
  8. Hola, Alejandra.

    M'alegro que t'haja agradat l'entrada.Espero que pugues utilitzar alguna de les propostes per fer algun regal personalitzat.

    Besets, Isabel.

    ResponElimina
  9. hola isabel soc nayra moreno abraham de 1 eso A, aqueta entrada me agrada molt. perque ni a propostes bque me encabnten i ,perque tob que ni a que reutilizar vper fer manuakitats o traball i es una manera de reutilizar mol be , perque ni a jent que may reutilizaba perque no el trababa res inportant i aora reutikizen per podeo fer manualiotas .



    gracis per aquesta entrada molts de besos i abrazos
    adeu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Nayra!😄

      Estic molt contenta 😊 que t'haja agradat aquesta entrada del bloc 💻🖱. Si t'agraden les manualitats 💟✂💟✂, et recomano que li pegues una ullada a l'etiqueta "Manualitats", a on bon segur trobaràs moltes idees 💡💡💡💡 que podràs realitzar en el teu temps lliure!

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina