divendres, 6 de febrer del 2015

No sé si ho sabeu però…


ja arriba el Carnestoltes! 



Com ja us vaig comentar, m’encanta disfressar-me (Mamà...tu tens la culpa!) És ficar-me una perruca i la festa s’apodera de la vostra professora de plàstica! Enguany amb el grip que estic arrossegant encara em falten els últims preparatius però, espero poder-me ficar al dia aquest cap de setmana.

Per si encara no teniu cap idea al respecte, aquí us deixo un enllaç d’una web on podeu descarregar-vos unes màscares molt xules: http://www.mrprintables.com/dragon-masks.html

www.mrprintables.com

Per descarregar-vos alguna de les màscares, heu de fer clic baix d’ella i se us obrirà el disseny en format pdf.

www.mrprintables.com

I si voleu donar-li el vostre toc personal simplement podeu imprimir-la en blanc i pintar-la al vostre gust. També podeu fer peces retallables amb cartolina, feltre...Tot depèn de la vostra imaginació!

www.mrprintables.com

Els resultats poden ser infinits! Després heu d’escollir una roba que combine amb els colors emprats i, si voleu, afegir uns triangles a les mànegues... teniu l’èxit assegurat!

Com podeu observar, jo no m'he pogut resistir i n'he fet una versió... ja, ja, ja...
plastidekor.blogspot.com



7 comentaris:

  1. Hola Isabel!!!
    Aquesta idea de disfraç es molt original!! Es colorida i divertida. M'agrada molt!!
    A la meva germana i a mi ens encanta el carnaval i sobretot fer-nos noltros mateixes les disfreçes . Imprimiré una per pintar-la , son molt chules!
    Esper veure't el dilluns!!
    Besets, Laia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit, Laia!

      Quan vaig veure les màscares, no vaig poder evitar fer aquesta entrada. Em semblaven una bona idea i un recurs molt original.

      Espero que ja tingues pensada i preparada la disfressa per al dimecres. La vostra profe de plàstica ja la té quasi preparada. Demà compraré els últims detalls...

      Espero que m'ensenyes el teu disseny! i si, demà torno i amb moltes ganes d'estar amb vosaltres. Us he enyorat moltíssim...

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel!!!
    Aquesta entrada és molt xula!! Hem pareix que encara estic a temps per ferme'n una per avui horabaixa. Cercaré retals de tela per casa per poder-los aferrar. Ben segur que la meva germana petita també en voldra fer una. Ens veiem a clase!!
    Besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      M'encanta que t'haja agradat l'entrada. Em sabia greu no fer-ne cap sobre el Carnestoltes.
      La idea és molt xula i la màscara és fàcil de realitzar.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  3. Hola isabel,
    Es super xula la idea de la máscara , a jo tambe m'ha agrada disfrassarme en aquest cas es per culpa de sa meva tia jajaj . Ah y per certificado t'ha quedat molt xula la máscara
    besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Alejandra.

      El Carnestoltes és una de les meues festes preferides. La veritat és que m'ho passo pipa. Ja tinc pensada la disfressa per l'any que ve...jajaja...

      Besets, Isabel.

      Elimina