dimarts, 4 de novembre del 2014

ELS MEUS ALUMNES I LA CREATIVITAT



L’objectiu amb el qual va nàixer aquest bloc era donar idees als meus alumnes d’Educació Plàstica i Visual per tal de poder ampliar coneixements fora de classe. Encara que després, en el bloc s’han anat introduint altres temes que tenen com a objectiu la reflexió o simplement donar pautes per a l’elaboració de les làmines de classe.

Aquest entrada que publico avui em fa molta il·lusió. És una entrada d’un treball realitzat per una alumna meua de l’any passat: n’Irene. En les meues classes sempre m’agrada recalcar que tot el món pot ser creatiu. No importa no tenir una gran destresa en el dibuix, les habilitats s’aprenen. O és que tots sabíem caminar al néixer?

Avui vull mostrar-vos, amb el permís de l’autora, un regal molt personalitzat que ha fet per als seus cosins que acaben de néixer i als seus oncles. Ja li he dit moltes vegades però, vull fer-li aquest petit homenatge amb aquesta entrada, perquè el resultat és increïble i el detall em sembla preciós.

El regal consta de dues parts. La primera part està formada per dues targetes de felicitació per las seus oncles per tant celebrar tant grata arribada. El disseny està realitzat amb washi tape, unes cintes decoratives i de multitud de colors que podeu trobar en botigues de manualitats. (Si voleu saber més sobre el tema us deixo l’enllaç a aquesta entrada del bloc: http://plastidekor.blogspot.com.es/2014/04/missatges-washitape.html)



La segona part és el regal per als xiquets. El detall consisteix en dues lletres de cartró folrades amb llana. Per a la seua realització s’han seleccionat els colors escollits per a la seua habitació: el blau i taronja. El blau s’ha emprat per a la realització de les lletres i el taronja per als detalls (fulles i flor).



Com podeu veure el resultat és espectacular. He de dir que per ser les primeres lletres que ha fet Irene li han sortit molt bé. Què quin és el truc? La paciència, les ganes d’aprendre i el interès per fer una feina ben feta.

Aquí us deixo el resultat final:



 Una vegada més, enhorabora Irene!

10 comentaris:

  1. Gracies per la entradaaaaa!!
    Gracias pero l'homenatge!!!
    Gracies per l'ajudaaaa!!
    Graciesssss!!
    M'ha encantar. He de diró em pareix que no hem podrien haber sortit millor!!
    Ho he aconseguit gracies a les entrades, la teva ayuda i per altra parte la meva motivacio. He de dir que els va encantar el regal. Varen quedar encantats!!!

    Besets, Irene!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ireneeeeeeeeeeeeeeee!

      Mil gràcies a tu per compartir amb mi les teues inquietuds, els teus treballs, les teues idees... Els patis que hem passat juntes no tenen preu. Estic encantada d'haver passat aquest temps amb tu.

      Només espero que no sigues la única i que molts dels meus alumnes s'animen a fer coses creatives per tal de poder compartir-les.

      Per cert, si faig el taller de lletres de cartró, voldràs ser una de les meues ajudantes?

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  2. enhorabona Irene!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    tot t'ha quedat molt bé. És un regal molt original i creatiu, i a més m'han entrat ganes de fer unes lletres jo també! ben segur que als nens i als seus pares els hi ha encartat.
    Besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies margalida sabater!! El va agradar un munt. Estic segura de que si fas el taller no t'arrepentiras. Es súper chuloo!!

      PD:A quina clase de primer estas??

      Elimina
  3. Isabel,
    Gracieees a tuuuuu! Tu en vas donar les idees !!! Donc les gracies a que hagis creat aquest blog maravellos!!!

    Pero cert estaría encantadissima de ajudarte amb el taller !!!

    Que sapigues que estic súper agraida per aquesta entrada i l'homenatge!!

    Besets Irene

    ResponElimina
  4. Hola Isabel xerrant d'aquest tema quan puc començar a der scrapbook?Es que no he tengut molt de temps ara a pricipi de curs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Laura!

      Aquest matí ja hem parlat del tema però, em sabia greu no contestar-te. Espero que em portes les fotos en algun dels primers esplais d'aquesta setmana i poder decidir colors i materials i ficar-mos per feina!

      Besets, Isabel.

      Elimina
  5. Hola irene amb aixó del scprapbook s'em va oblidar felicitar-te.Et va sortir super bé i tens molta manya amb la plàstica.
    T'estim guapa
    PD he de dir que em sembla raro xerrar-te en catalá jajjaja.

    ResponElimina
  6. Muchas gracias por el comentariooooooo Laura!! Me siento muy agradecida por todas las felicitaciones. Estoy muy satisfecha.
    Thank you a todooos!! ❤❤

    Besooooooos!!

    ResponElimina