diumenge, 14 de setembre del 2014

Scrapbooking project



Ja estem en setembre i amb ell iniciem un nou curs, nous projectes, noves il·lusions… que ens acompanyaran durant els pròxims mesos.

Demà comencen les classes i, un altre any, afronto amb moltes ganes l’assignatura esperant tenir una any molt creatiu i que vosaltres, els alumnes, m’aportésseu noves idees que poder realitzar.

Scrapbooking project serà el treball que realitzarem enguany en les classes de plàstica. Com que molts dels meus alumnes de l’any passat i d’altres cursos sé que els agradarà aquesta activitat, he decidit fer entrades sobre els diferents treballs que realitzaran els alumnes de 1r d’ESO per tal que vosaltres també poguésseu realitzar-lo i compartir, com sempre, els vostres comentaris i opinions a través del bloc, que tanta i tanta il·lusió em fan...

Aquesta idea fa mesos que em va rondant i crec que serà una manera diferent d’aprendre els continguts de plàstica i, alhora, ser més creatius. L’scrapbooking consisteix en conservar fotografies i records en àlbums totalment personalitzats. Les tècniques són molt variades i els materials són infinits: botons, papers decorats, llana, flors seques, etiquetes, washitape...

1. www.kireei.com / 2. www.kireei.com / 3. idoproyect.com / 4.lascosasdegina.com

El resultat també és molt variat. Podem trobar-nos àlbums que ens conten una història amb pocs elements i de manera molt senzilla i, en podem trobar d’altres que ens narren un viatge amb tota classe de detalls...

1. blog.upandcrap.com / 2.www.hogarmapfre.es / 3. www.manosmaravillosas.com

També hi ha diferents temàtiques: viatges, receptes de cuina, bodes, naixements, família, animals, aniversaris, nadal...

1. www.silosperroshablaran.com / 2. www.mont-roig.cat / 3. elcajondelscrap.blogspot.com.es


Així que, com heu pogut comprovar, les possibilitats són múltiples!

M’acompanyeu en aquest nou projecte?

14 comentaris:

  1. Hola Isabel
    M'ha encantat aquesta entrada. Ha estat molt xula. M'agradaria haber pogut realitzar l'scrapbook a classe. Anire completant-lo amb cada entrada. Ta'anire enseñant el meu smashbook. Quines ganes de veure les proximes entrades.

    Per cert quan m'has dit que et va be parlar amb jo? Es que he d'avisar a ma mare.

    Gracies per aquesta entrada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Irene!

      Disculpa el retard però, amb el començament de curs i Andreu i Bernat que no paren, em resulta difícil connectar-me...

      Estic contenta que t'haja agradat aquesta entrada. La veritat és que em fa molt il·lusió aquest projecte. Espero que els alumnes de 1r d'ESO estiguen motivats i amb ganes de treballar perquè crec que poden sortir treballs molt interessants.

      Per cert, em va agrada mooooolt el smash book que em vas ensenyar. Segur que et queda superbonic. Quan l'acabes, vull veure'l.

      T'espero dimecres que ve per fer les lletres de cartró.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel aquesta entrada m'ha encantat.A jo també em feia molta ilusió haver-ho fet a 1r però ho intentaré fer amb el blog si em dona temps clar!L'scrapbook m'encanta sobretot pel washitape.
    Una pregunta ja se que ho vaig demanar abans però m'encantaria que fessis una entrada de llibre com per exemple:la triologia de "Los Juegos Del Hambre" i la triologia de "Divergente".
    No se si t'agradarà la idea pero m'encanten aquestes triologies.
    Besets Laura

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Laura!

      Disculpa'm també pel retard. El començament de curs ha sigut intens i Andreu i Bernat encara no entenen d'horaris...ja,ja..

      Espero que, igual que Irene, vages fent les diferents làmines que proposaré a través del bloc però, recordeu que primer són els estudis. Quan poguésseu, ja fareu aquest projecte.

      Sobre l'entrada que em demanes, ja et vaig comentar l'altre dia que em resulta difícil parlar d'un tema que no conec i que no m'he llegit els llibres...però m'has donat una idea: fer alguna entrada de llibres o pel·lícules que m'han agradat. Així que ho tindré en compte.

      Espero que me mostrésseu les làmines que aneu realitzant a final de curs i així, poder fer una entrada amb els vostres treballs.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  3. hola Isabel, la entrada me encata.Me habría gustado haberlo hecho en 1º. A mi me encanta el scrapbook he visto tambien muchos videos sobre el scrapbook y la verdad es que me gusta bastante y es divertido y creativo.
    besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Aida!

      Sabia que t'agradaria aquesta entrada. De fet, crec que t'agraden totes.

      Espero que després d'estudiar i fer els deures, pugues dedicar-li un temps a aquesta activitat i fer el teu propi àlbum de scrapbook. Segur que ja tens moltes idees pensades.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  4. Isabel no pasa res es normal que estiguin tan moguts. Ela nins tenen molta energia. Yo pens que la entrada y la manualitat els encantara. Ara mirare l'altra entrada. Ens veim dema dimecres. Ya tenc la llana y m'encanta

    ResponElimina
  5. Hola, Irene!

    Gràcies per ser tant comprensiva. De vegades, no tinc tot el temps que desitjaria. Estic segura que amb tu, la teua tia tindrà molt ajuda per a tenir cura dels petits.

    Besets, Isabel.

    ResponElimina
  6. Ja jo pens que si. Pero sera dificil vorer-mos per que vivim un poc separades. L'unic que se es fare tot el pissible per ajudar-la. La s m'ha quedat de maravella. M'ha quedat guapissima. Dema al segon pati anire al teu despatx.
    Besets per tots voltros(Isavel, Andreu,Bernat ...)

    ResponElimina
  7. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  8. Hola Isabel!!! Soc na Carolina de 1rD.
    Quan vaig veure aquesta entrada me va agradar molt i vaig trobar aixo: http://cache.facilisimo.com/aco/14xm

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Carolina!

      Quina sorpresa. Al no tenir-vos en classe, no m'esperava els teus comentaris però, estic molt contenta que ho hages fet. Et dono la benvinguda oficial al bloc. A partir d'ara, espero que comentes les entrades que vaja publicant. La teua cap d'estudis accepta tot tipus de suggerències.

      He vist l'enllaç que m'has deixat sobre scrapbook. La veritat és que hi ha diferents estils d'aquesta tècnica i tots tenen el seu interés. Em queda pendent fer una entrada més detallada sobre els diferents estils existents però, la deixaré per més endavant.

      Si t'animes a fer els teus propis dissenys, pots mostrar-me'ls. Em faria molta il·lusió.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  9. Hola Isabel, Soc na Maria de 1rC
    `M'agrada molt el teu bloc i me inspirat per fer un scrapbook apart per la meva millor amiga, pero que pugui recopila tots els millor moments de le nostra amistad.

    Gracies per la teva atencio
    Abraçades, Maria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Mariaaaaaaaaaa!

      Et dono la benviguda oficial al bloc! A partir d'ara esperaré els teus comentaris en pròximes entrades.

      Estic molt contenta que t'haja agradat aquest projecte i que t'haja donat una idea per fer un regal. Si necessites consell i assessorament, pots consultar-me en l'institut. T'ajudaré encantada.

      Besets, Isabel.

      Elimina