dijous, 28 d’agost del 2014

L'aniversari d'Andreu i Bernat (1a part)



Em quedava pendent explicar-vos cóm vam celebrar el primer any d’Andreu i Bernat. Suposo, que com a totes les mares, el 1r aniversari és especial. En el meu cas, tenia pensat fer-los un pastís ben xulo i unes quantes fotos per tal d’enviar-les als iaios.



Total. Que del simple fet de fer un pastís, no sé cóm va estar la cosa però, en menys de 48 hores en vaig muntar una de grossa: globus, platerets, gotets, garnalda i no sé quantes coses més...

Des de sempre m’han agradat les festes d’aniversari temàtiques i ja tinc en ment unes quantes idees per a propers aniversaris. Em semblen molt originals i, al mateix temps, és un bon record d’una data tant assenyalada.

Imatges de Pinterest

Una altra cosa que vaig fer van ser moooooooltes fotos. Amb un any de vida, tal vegada hi ha gent que pense que no té molt de sentit però, quan ells siguen més grans, serà bonic repassar aquesta època amb ells i mostrar-los el seu dia a dia. Per tant, en un dia tant assenyalat, no podien faltar les fotos de la festa.



Bé, tornant al disseny de la festa d’aniversari. Vaig estar cercant models de decoració per als gots de plàstic però, cap m’acabava així que vaig decidir fer el meu propi disseny. I ja que estàvem, també vaig fer etiquetes per a les palletes amb els seus noms i la data (n’he desat unes quantes com a record...).



Els colors escollits van ser el blau i el verd i, amb ells, vaig realitzar tota l’ambientació de la festa. Vaig fer una banderola per acompanyar els globus i unes targetes que vaig col·locar en un marc que recordaven que era el seu primer aniversari!


I per últim, aquí teniu el resultat de la festa:




11 comentaris:

  1. Hola Isabel:
    Quan de temps feia que no visitaba el teu blog, com que m'he posat a mirar coses del institut, me'n he enrecordat del teu blog.
    La decoració m' ha encantat es super original, els dos colors que has elegit per aquest disseny m'han agradat molt.
    Poc a poc anire llegint totes aquelles entrades que no he visitat en tot aquest temps.
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Miriam!

      Ja trobava a faltar els teus comentaris. Recorda que eres una de les alumnes més actives al bloc així que espero que a partir d'ara tornes a participar-hi. Poc a poc, com tu dius, pots posar-te al dia amb el bloc i fer tots els comentaris que consideres oportuns sobre les entrades que no has vist. La vostra opinió és molt important.

      M'alegra que t'haja agradat la decoració de la festa. La veritat és que és molt feina però, quan veus el resultat, te n'adones que l'esforç ha valgut la pena.

      Benvinguda al bloc una altra vegada.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel.
    La decoracion de los vasos del cumpleaños son muy bonitos, y los carteles de las pagitas era muy original. Y la tarta tenia buena pinta, seguramente estaria super buena. Besos Aida.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Aida!

      M'alegra que t'haja agradat la decoració de la festa d'aniversari. Coneixent cóm eres de detallista, sabia que t'agradaria. En quan al pastís, per al meu gust, molt dolç. És el que tenen aquests pastissos de fondant...

      Besets, Isabel.

      Elimina
  3. M'ha encantat aquesta etrada ha estat super xula. La idea de decorar tot d'una mateix forma em pareix super. El que mes m'ha agradat ha estat la decoracio del tassonets y la ''pancarta'' en conjunt. Els colors anaven be entre ells mateixos y el seu ''estampat'' era molt guapo.
    Besets Isabel.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Irene!

      Estic molt contenta que t'haja agradat aquesta entrada. Jo estic prou satisfeta amb el resultat encara que el vaig fer a corre-cuita.

      Moltes gràcies per comentar.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  4. Hola Isabel la decoració m'ha agradat molt,aquests dos colors queden molt bé junts i la decoració de les palletes a estat molt original.El que mès m'ha agradat ha estat el pastís a jo m'encanta la reposteria i la veritat que la decoració del pastís és super original.
    Perdó per el retràs.
    Besets Laura

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Laura!

      Disculpa el retard però, aquests dies han estat molt intensos a l'institut fent grups i organitzant el curs.

      M'alegra que t'haja agradat la combinació de colors i la decoració de la festa. En quan al pastís, he de confessar que l'he comprat. De moment, no sóc tant bona repostera com tu o n'Irene i vaig preferir no arriscar...

      Molts besos, Isabel.

      Elimina
  5. Hola Isabel! Com han anat ses vacanses?

    Anam amb el tema de l'aniversari: m'ha agradat molt, fins i tot per jo mateixa!

    M'ha agradat tot el que has fet,tassons,etiquetes,guirnaldas,la tarta......

    Però el que més m'ha agradat ha estat que és fet teu , estàs feta una artista!

    Esper-ho que t'ho hagis passat BOMBA !!

    Ens veim demà . Besets Xisca. Perdó per el retràs.



    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Xisca!

      He rebut el teu missatge en un dia en el qual he tingut molta feina i la frescura i la sinceritat que et caracteritza, m'ha alegrat el dia. M'has fet riure. T'ho agraeeixo de cor.

      Espero veure-vos demà.

      Molts besos, Isabel.

      Elimina
  6. Hola Isabel
    Soc na Paula Hoyos .
    He vist el teu blog i crec que es molt interesant i bonic .
    N'Andreu i en Bernat segur que ho passaren molt be .
    Fins un altre .
    Besos Paula

    ResponElimina