diumenge, 21 de setembre del 2014

3...2...1...0...Comencem!



Ja ha arribat l’hora! Comencem aquest nou projecte! Llapis de colors, tisores, compàs, regla, escaire i cartabó... Aquest és el material que ens acompanyarà al llarg del curs i amb el qual realitzarem les làmines. També hi haurà altres elements que emprarem però, de moment són sorpresa!

plastidekor.blogspot.com

La temàtica de la primera làmina seran les figures geomètriques: quadrat, rombe, rectangle, pentàgon, hexàgon, etc... encara que nosaltres començarem pel CERCLE.

Aquí us deixo uns exemples d’alguns paper de scrapbook realitzats amb el cercle com a motiu principal. La idea que desenvoluparem en classe no és exactament la mateixa però, us la explicaré més detalladament en la següent entrada.

1.conideade.com / 2. conideade.com / 3.www.paperboogie.com / 4.fabricatumdm.blogspot.com

De moment, us deixo un avanç d’allò que podem fer amb simples figures geomètriques per tal que anésseu agafant idees. 

Imatges de www.paperboogie.com

Aquesta setmana que ve, us mostraré un exemple que he realitzat jo amb ordinador i que serà el que vosaltres fareu en classe amb els llapis de color.

Fins la pròxima entrada!





8 comentaris:

  1. Que guay una portada de figures geometriques quedara super xule. Podrua ser molt xulo que poguessen fer un estampat colorit amv els cercles vull veure com em queda. Ho fare tot seguint les pautes de les entrades. Besets Irene.

    PD:fins dema

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Irene!

      M'alegra que t'haja agradat l'entrada. Les figures geomètriques tenen moltes possibilitats a l'hora de fer paper de scrapbook. En la pròxima entrada us mostraré un disseny amb figures geomètriques que he fet amb l'ordinador. Com pots veure, jo també estic aprofitant l'activitat per a fer els meus propis papers decoratius i emprar-los per fer un scrapbook a Andreu i Bernat sobre el seu primer any.

      Suposo que amb el temps que fa, deus estar a casa acabant les lletres de cartró. La veritat és que li has agarrat prompte el punt i estic segura que et quedaran molt bé.

      Besets, Isabel.

      Elimina
    2. Hola Isabel
      Soc na Marina de 1 E, m' encanten tots els models que has fet amb l' ordinador, tenc moltes ganes de fer-ne

      Elimina
    3. Hola, Marinaaaaa!

      Benvinguda oficialment al bloc.

      M'alegra que t'hagen agradat els dissenys realitzats amb cercles però, aquests concretament no els he fet jo (baix de les imatges he posat la pàgina web on els he trobat).

      Acabo de publicar una entrada amb els meus dissenys. Espero que també t'agraden. A partir d'ara, comenta les entrades. La vostra opinió és molt important per a mi. Gràcies.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola isabel,
    Jo quan torni a ca meva fare la portada a l'ordinador per veure com queda. M'has dona una idea perque jo podria fer les meves fulles amb "estampats" per al meu smash book si queda be la primera ho fare per a decorar y per escriure o anotar. Gracies per la idea.

    Besets per a tots voltros

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Irene!

      Acabo de publicar una nova entrada on mostro els dissenys que estic preparant per a l'àlbum d'Andreu i Bernat. Espero que t'agraden.

      Ens veiem demà al primer pati per a acabar les lletres.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  3. Me gusta la idea es bastante original yo probare a hacerlo para decorar cuadernos y hacer mi prpio Smash book.
    besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Aida!

      Perdona el retard però estic molt liadaaaaaa. És molt bona idea això de decorar quaderns basant-te en el scrapbooking. Veus? Per això m'agrada que participeu en el bloc fent comentaris perquè em doneu moltes idees. Segur que et queden uns quaderns superbonics... Espero que me'ls ensenyes.

      En quan al Smash book, fa unes setmanes Irene em va mostrar el seu i em va encantar...encara que jo encara no m'atreveixo perquè trobo un poc complicat adaptar-me al tema escollit. Algun dia ho intentaré.

      Besets, Isabel.

      Elimina