dimarts, 13 de maig del 2014

Taller de Lletres de Cartró



Després de quasi 9 anys sent professora en el Llompart, enguany m’estreno i organitzo el primer taller de manualitats per a la Diada del centre!


Els alumnes de 1r d’ESO B i C han dissenyat el cartell per a anunciar el taller i ho han fet decorant la paraula ART de manera molt original i personalitzada. A tots ells gràcies per participar-hi.


En el taller construirem lletres de cartró que folrarem en llana i decorarem de manera molt especial.

www.cottonandcurls.com
En quan a la temàtica del taller només volia mostrar-vos diferents resultats que he trobat cercant per a donar-vos una idea d’allò que farem en el taller.

Imatges via google
Imatges via google

Espero passar-m’ho molt bé amb tots vosaltres i gaudir de la vostra companyia!


8 comentaris:

  1. Bones Isabel,

    Reconec que pel motius varios, no he pogut visitar aquest meravellós bloc anomenat Platidekor. Ho vaig fer, ja fa molt de temps i em va agradar molt. Quan he tornat avui a ficar-me, m'he sorprés enormement al veure la quantitat de tasques, de feinetes que sembla molt complicades, però amb la teva explicació i estructuració, són molt fácils o al manco això et sembla. (Ja veurem quan comenci a fer-ne qualquana).

    Ja veig que ningú et guanya en bones idees i en organització a nivell explicatiu.
    Els teus alumnes tenen una super professora. Ja m'hagués agradat haver tingut una professora amb tant bona predisposició. Així dona gust anar-hi a classe i fer-ne de totes les tasques que els proposes.

    Enhorabona pel la feina feta i continua així.

    Gabriela

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Gabriela!

      Abans que res donar-te les gràcies per les teues paraules. Sempre reconforta que, una professional com tu, face aquests comentaris tant positius sobre el bloc. El que més em posa contenta és que trobes fàcils les meues explicacions i que t'animes a fer algunes de les manualitats que proposo.

      Estic a la teua disposició per a qualsevol dubte que tingues i espero poder veure prompte els resultats.

      Moltíssimes gràcies per comentar.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel,estic super nerviosa vull que arribi ja demà.Na Irene i jo anirem al teu taller pareix que està molt xulo.Segons com em vagi demà lo del taller i si em surt bé després a ca meva intentaré fer-li una a la meva germana.Sobre lo dels cosins de na Irene són bessons:un nin i una nina es que he vist el seu comentari.
    Fins demà!Besets Laura.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,Laura!

      No sé si llegiràs aquest comentari a temps però,avui no podrem fer el taller.

      Em sap greu però encara no he aconseguit recuperar-me de l'afonia.

      Però no vull que us poseu tristes.Aprofiteu al màxim els altres tallers de la Diada que són superxulos que jo tinc una idea per tal de fer-lo abans que finalitze el curs.

      Molts besets,Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabel he vist el comentari quan he arribat a ca meva.La veritat és que quan m'ho han dit me possat un poc trista perquè em feia moltes ganes fer el taller però bé.En el temps que haviem d'anar en el teu taller hem anat al de reconstucció de ceràmica,els jardins verticals i primers axuxilis.
    I...segur que la teva idea estarà molt bé,tinc moltes ganes de fer les lletres.
    Que et millors!Besets Laura.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Laura!

      Em sap greu no haver pogut fer el taller però, no estava en els condicions físiques mínimes per a poder realitzar-lo. Estic afònica i no haguera pogut explicar-vos les coses amb deteniment.

      De totes maneres, m'alegra moltíssim que hageu aprofitat tant el temps! Heu feu fet moltes coses i segurament heu après molt i això és important. Estic contenta.

      Respecte al taller, ja us explicaré cóm ho farem, però fareu les lletres de cartró a classe i passarem un hores divertides fent aquesta manualitat.

      Gràcies per preocupar-te. Espero recuperar-me aquest cap de setmana.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  4. Me gustan mucho las letras de carton y lo boy a probar para hacer haver si me sale.
    Espero que te recuperes besos. :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. hola, Aida!

      M'alegra molt que t'haja agrdat l'activitat. Anima't a provar-ho que segur que et queden superbé.

      Gràcies per preocupar-te per mi.

      Besos, Isabel.

      Elimina