dimecres, 28 de maig del 2014

Lletres decoratives (2a part)



Després de construir les lletres amb cartró i folrar-les de llana, quedava la part més “decorativa”. Al ser per a una habitació infantil, considerava que havia de donar-li un poc de color al resultat final. Així que vaig agafar els dos colors (roig i verd pistatxo) que vaig escollir per a la decoració de la habitació per fer els últims detalls.

El material escollit és la goma eva. Podeu trobar-la en qualsevol botiga de manualitats. Hi ha molts de colors i és fàcil de retallar i manipular.

www.aula3.com

Per a fer les formes dels detalls vaig escollir unes perforadores de cercles i d’estrelletes. També podeu trobar perforadores amb multitud de formes: flors, fulles, cors,  lletres,  papallones... Aquest tipus de perforadores donen un resultat perfecte i també serveixen per a fer formes de paper.

www.conideade.com


Una vegada ja tenim les formes retallades...


...només ens queda aferrar-les sobre la llana, amb cinta a doble cara.



I com m’havia sobrat llana i unes quantes estrelletes, vaig aprofitar el material per a embolicar uns regalets que havia de fer...



Espero que us haja agradat. Ens veiem en la pròxima vegada!
 

8 comentaris:

  1. Hola Isabel, pensava que les lletres ja estaven acabades! Però així queden millor.Ha estat bona idea lo dels paquetets i les estrelletes. Quan fasem el taller a classe intentaré fer una per a la meva germana a ca meva.Esper que em surti be!

    ResponElimina
  2. Respostes
    1. Hola, Laura!

      La veritat és que si no hagueren sigut per a una habitació infantil, tal vegada les haguera deixat tal qual però, sent per als xiquets vaig preferir "animar-les". M'alegra que t'haja agradat el resultat final. A mi, al principi, em va costar un poc fer-me a la idea... Les trobava molt vistoses però, una vegada col·locades en les prestatgeries, estic molt contenta amb el resultat.

      A veure si acabem la làmina i el collage que queda pendent, i ens endinsem en el món de les lletres. Jo també tinc ganes!

      Besets, Isabel.

      Elimina
  3. yo compro lostroqueles en una tienda que se llama Nonou, pero no encuentro en mas sitios.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Aida!

      Les perforadores que he emprat, me les ha regalat la meua mare que té una botiga de manualitats però, crec que en trobaràs en la botiga de manualitats Blanco y Negro (Avinguda Alemanya, 17). Allí tenen molt de material per a realitzar manualitats.

      Una altra botiga que et recomano és Mamy Poppins. Carrer Jesús, nº17. 07003 Palma (on està el Col•legi Lluís Vives). Si vas, veuràs que també venen roba i complements. Has d'entrar a la botiga i al fons trobaràs molt de material per fer manualitats. A més, crec que fan tallers. Et recomano que li pegues una ullada.

      Espero que et sigue profitosa la informació i continues fent les teues pròpies creacions.

      Besets, Isabel.

      Elimina
    2. Gracias me servira mucho asi no tengo que romperme la cabeza buscando tiendas c:

      Elimina
  4. Quines lletres mes chules que t'han quedat!!! Son super boniques!!!! Tinc ganes de fer el taller y poder decorarles aixi de chules!!!! M'encanten!!! Quines ganes mes ansioses!!!
    Besets Irene.
    PD: Perdo per contestar tan tard.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Irene.

      Estic molt contenta de que t'haja agradat. Jo també tinc ganes de fer el taller l'any que ve. Enguany ens hem quedat amb les ganes però, tot arriba. Pensa que a principi de curs em ficaré en contacte amb vosaltres per a fer el curset com a profes. Je, je, je.

      Besets, Isabel.

      Elimina