dissabte, 14 de setembre del 2013

Emulant a Oldenburg



Després de la última entrada, se’m va ocórrer que tots podíem ser un poc Claes Oldenburg. Tan sols ens falta una idea, una foto i un ordinador i seguir els següents passos:


 


Escollir un objecte quotidià que ens agradaria convertir en escultura. En el meu cas m’he decantat una pinta.


Anem a Google i en imatges cerquem un dibuix de l’objecte. Ens apareixeran moltes versions. El meu consell és que elegiu una que tingue el fons blanc per tal de poder treballar fàcilment amb ella.


Obrir el dibuix de l’objecte en un programa de retoc d’imatges (photoshop, gimp, etc...)




Amb l’eina vareta màgica seleccioneu la part blanca de l’objecte i escolliu el color que li voleu donar a l’objecte amb l’eina pot de pintura.




 
Amb l’objecte seleccionat, aneu a Edició – copiar.

Obrir la imatge que hem escollit per a fer la nostra pròpia escultura monstruosa.


Aneu a Edició – pegar i es col·locarà l’objecte damunt de la imatge.





I ja tenim la NOSTRA PRÒPIA OBRA D’ART realitzada!


Us animeu a fer la vostra?





2 comentaris:

  1. Hola Isabel !! aquesta entrada esta genial !!! . He fet varies creacions amb el meu portatil . Amb el GIMP , he posat una forqueta gegant al Buckingham Palace i un alien pasejant per el Taj majal . Mai m'havia interessat tant en aplicacions com el GIMP i el photoshop. M'ha encantat.
    Feia temps que no publicaba un comentari perque .... ya saps........ El principi del curs i tot aixo.Sent el retras.
    Petons Gabriela

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Gabriela!

      Ja trobava a faltar els teus comentaris i m'he posat molt contenta al rebre aquest últim.M'ha alegrat molt comprovar que t'ha agradat tant la idea que l'has posada en pràctica. A més, les propostes que has realitzat em semblen molt originals. M'encantaria veure-les, segur que tant quedat superbé!

      Com ja us vaig comentar aquest estiu, he estat pensant en noves entrades sobre fotografia i retoc d'imatges així que esteu atents perquè crec que us poden agradar.Aniré alternant-les amb altres temes i espero que intercanviéssem idees i impressions com sempre.

      Gràcies per estar ahí.

      Molts besos,Isabel.

      Elimina