diumenge, 6 de desembre del 2020

# instabloc_Senda_Botànica_Calduch

 

Fa més d’un mes que no publico en el bloc i ja ho trobava a faltar. I per què no dir-ho? Trobo a faltar el meu alumnat de Palma i la il·lusió amb la que em contestaven a les entrades que anava publicant... així que avui torno a escriure amb l’esperança de veure els vostres comentaris i les vostres opinions en les pròximes entrades.

Avui hem anat a veure la senda botànica de Calduch situada en Vila-Real. Després de setmanes corregint i preparant classes, el meu cos i la meua ment han agraït el passeig. L’excursió ha sigut molt tranquil·la i fàcil de fer. He aprofitat per fer fotos del paisatge i d’aquelles coses que més m’han cridat l’atenció i aquí en teniu un resum.

 

Isabelcogollosferrer©2020


Ens veiem en la pròxima entrada!

 

7 comentaris:

  1. Hola Isabel!!! Com estàs? Ai, quant de temps... S'altre dia ho comentava amb ma mare, li vaig dir:
    -Fa molt de temps que na Isabel no penja res al bloc... Què estrany...
    I mira per on! Just havies penjat una entrada!
    Com dus el tema de la semipresencialitat? Nosaltres ho duim bastant bé, encara que trobo que ha hagut un canvi molt gran de 2n a 3r! Els exàmens són més difícils, hi ha més treball, però sobretot, hi ha molt de temari... Però bé, poc a poc i bona lletra :) Per sort, aquest pont he pogut descansar perquè ja havia acabat els exàmens i treballs.
    Què xula la excursió!! Els meus pares i jo, desde el confinament, li hem agafat el gust a caminar pel bosc al costat de casa nostra. Ajuda el fet de que et pegui l'aire fresc (puff, i ben fred, al menys a Puigpunyent 🥶😂), moure les cames, veure el paisatge, estar amb la família... per deconnectar de la rutina i de l'institut.
    Esper que pengis més entrades i que el Nadal vagi bé :)

    Una abraçada virtual mooolt forta!!! 🤗🤗🤗

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marinaaaaaaa!😊

      Quina alegria més gran saber de tu 🤗🤗🤗🤗. Ja estàs en 3r d'ESO...com passa el temps 🙈🙈🙈🙈. Una de les coses que enyoro és no poder veure-vos pels passadissos 💖💖💖💖 ja que m'encantava veure com us feieu grans...😍😍😍😍

      La semipresencialitat d'aquest curs està sent molt difícil ja que requereix molta organització a nivell personal 🖥🖱📒📆📚 per part de l'alumnat i molts no ho saben gestionar...però estic segura que tu ho estàs fent genial!😉🥇

      Quina sort tenir un bosc 🌲🌳🌲🌳 a prop de casa 🏡! Estic segura que eixes passetjades que fas ara amb els teus pares 👨‍👩‍👧 seran un bon record el dia de demà 💕💕💕💕.

      Moltíssimes gràcies per seguir acompanyant-me. Malgrat la distància física que ens separa, us noto molt a prop...❣❣❣❣

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel!
    Que bé tornar a veure les teves entrades! Veig que féreu una excursió molt xula, les fotos m'han encantat!! Veure les teves entrades sempre me posa molt contenta!
    Jo darrerament també estic anant bastant per sa montanya (bé, jo i tothom, pel que es veu),jajaja! L'inici del curs ha estat completament caòtic... (i encara ho és) però a poc a poc tot va agafant el seu camí. El canvi de batxiller a ara s'ha notat moltíssim... no sé si m'agrada més o no, encara no ho tenc clar, jajaja, però en general estic contenta. Estic estodiant radiologia al final, no sé si t'ho havia dit! La semipresencialitat ens té a tots marejats, no sé si és dilluns, dimecres o diumenge, però la part bona és que em deixa més temps lliure i a part d'anar a classe també tenc temps de passejar, fer esport, ballar, estar amb amics i amb la família (a dos metres, però junts, amb això em basta)... I si, crec que la millor forma de descriure com em va tot és dir que és un caos, que estic molt contenta però esburbada, jaja!
    A mem si després de Nadal la situació agafa un poc d'equilibri i a poc a poc ens acostumam a la semipresencialitat i a la nova modalitat de classes.
    Esper que estigueu molt bé tota la família i veure més entrades aviat!
    Una abraçada molt forta i molts de besitos (almenys virtualment)!!
    Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me n'acab de donar compte de que ho he escrit amb el compte de classe i no surt el meu nom fins al final... Bé, supós que hauràs endevinat qui era, ja fa anys que estem connectades!!

      Elimina
    2. Margalidaaaaa!😊

      Quina alegria saber de tu...🤗 Encara que en un principi no t'havies identificat, sabia que aquestes paraules eren teues ❤❤❤❤. Tu SEMPRE m'animes a continuar 💪💪💪💪.

      Estic molt contenta de veure que segueixes com sempre: formant-te 👩‍🏫, passant temps en família 💕 i gaudint de la vida 💃.

      Aquest primer trimestre ha estat esgotador 😅 així que estic impacient per començar les vacances 🎄✨ per desconnectar de la feina 💆‍♀️ i poder passar més temps en família 👨‍👩‍👦‍👦.

      A veure si trac un poc de temps i començo a fer alguna entrada d'scrapbook 💟✂️ amb el material que tinc. El que ha unit l'Scrapbook que no ho separe la distància 😂😂😂😂.

      Moltíssimes gràcies per estar ahí!❣❣❣❣

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  3. HOLA ISABEL!!!
    No crec que t'enrecordis de jo pero soc n'Arianna Sastre, et vaig tenir de profe de plàstica a 1r fa 4 anys.
    Avui m'ha vingut un record de tu i he pensat en mirar el teu blog i la veritat es que segueix tot com sempre i aixó no em pot fer més feliç.
    He estat sense exagerar més d'una hora mirant totes les entrades i deu meu, m'han encantat!!!! Segeuixes igual de creativa que sempre i m'has donat diverses idees per aquest nadal tan especial...
    Respecte a les fotos d'aquest post m'han paregut tan increïbles!! Jo desde el confinament m'he aficionat a anar per el bosc i després de les classes tan extranyes que tenim, m'ajuda moltissim a tranquilitzar-me i pensar en lo positiu de tot.
    M'ha encantat tornar al blog i esper que estiguis genial!!!
    Segueix així perquè ho fas genial.
    Una abraçada a distància molt forta!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ariannaaaaaa!😊

      Me'n recordo perfectanent de tu! Jugaves a bàsquet 🏀, et va encantar la idea de l'instabloc, tens un germà que en aquell moment tenia 3 anys i et seies al fons a la part esquerra...😍😍😍😍

      Tinc molt bon record de la vostra classe 💕💕💕💕. Us vau implicar molt en l'àlbum scrapbook i va ser l'any que vaig fer 24 entrades en el bloc a mode de calendari d'advent per fer diferents manualitats 💟✂️ en casa 🏠.

      Les teues paraules arriben en un moment molt especial. Fa dos anys que he tornat a València i trobo molt a faltar eixa il.lusió per les coses que teniu el meu alumnat de Palma...❣

      Pensar que t'has recordat de mi i de quina manera valores la meua feina com a professora és el millor 🎁 que puc tenir.
      M'has fet plorar d'alegria. Estic molt contenta de saber de tu.
      Moltíssimes gràcies per les teues paraules, no les oblidaré en la vida.
      Espero veure els teus comentaris en pròximes entrades 😍😍😍😍.
      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina