dimecres, 30 de setembre del 2020

Estimada Mafalda...

Primera, última i única entrada del bloc en aquest mes de setembre...

És curiós... portava dies descarregant tires còmiques de Mafalda i avui Quino, el seu creador, ha mort.

 

Durant el confinament vaig dedicar una de les entrades a parlar sobre Mafalda: una xiqueta inconformista, lluitadora i amb les idees molt clares.

 

La mort del seu creador és una gran pèrdua evidentment per a la família i amics però, també ho és per al món de la Cultura.

Gràcies per dir en veu alta el que molta gent pensem!


 


4 comentaris:

  1. Hola Isabel arrib una mica tard pero m’ha encantat l’entrada. No sé si t’enrecordes de jo (esper q si ehhh) soc na Núria i sa veritat es que t’anyor molt molt molt. Esper que estiguis be i hagis passat el confinament súper be.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Núriaaaaaa!😊

      Quina alegria al veure el teu missatge 😍😍😍😍. Clar que me'n recordo de tu ❤, eres la única alumna que m'ha escrit una cançó...👏👏👏👏

      Per Castelló tot bé però trobo molt a faltar la gent de Mallorca...💙💙💙💙 El confinament no ha ajudat molt a l'adaptació però és cert que aquí també sóc feliç perquè tinc la família més a prop 🌷🌷🌷🌷.

      Espero que continuem en contacte pel bloc perquè em fa molta il.lusió rebre notícies del meu alumnat de Palma. Sempre que me'n recordo de vosaltres, ho faig amb un somriure 🤗🤗🤗🤗.

      Ens veiem per aquí 😉. Moltes gràcies per aquest missatge, ni t'imagines com m'has fet de feliç!💖💖💖💖

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel arrib una mica tard pero m’ha encantat l’entrada. No sé si t’enrecordes de jo (esper q si ehhh) soc na Núria i sa veritat es que t’anyor molt molt molt. Esper que estiguis be i hagis passat el confinament súper be.

    ResponElimina
  3. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina