dimecres, 11 de setembre del 2019

Benvingut setembre !!!



Ja ha arribat setembre i el bloc comença a posar-se en marxa després d’unes merescudes vacances...

Avui és un dia de sentiments contradictoris per a mi. D’una banda ja porto dies en el nou institut i ja he tingut el primer dia de classe amb tots els alumnes que m’acompanyaran durant aquest nou curs escolar i, d’altra banda, em falteu vosaltres... Els alumnes que m’heu acompanyat durant els meus 14 anys en Mallorca. Avui he pensat molt en vosaltres. Sé que ha estat el primer dia de curs i us desitjo tota la sort del món per als propers mesos...

Enguany afronto aquest curs amb molts de canvis per davant però, amb la dosi d’il·lusió de sempre. Desitjant que la creativitat forme part de les nostres vides per tal d’ajudar-nos a millorar com a persones.

I és per això que espero que ens trobessem darrere de les pantalles, amb les vostres aportacions en les entrades, les vostres opinions sobre les temàtiques proposades i aportant eixe granet d’arena per a que el bloc continue sent un espai per compartir “experiències” creatives.

M’agradaria que el bloc fos una plataforma amb la qual poder establir contacte els meus alumnes “mallorquins” i els “valencians” i que entre tots, poguéssem, qui sap si algun dia, realitzar un projecte tots junts!

Molts besets per a tots i us espero en les pròximes entrades...




4 comentaris:

  1. Hola Isabel!
    Espero que hagi anat bé el començament de classes i que t'agradi el nou institut! Pel Llompart ara és tot un poc caòtic, com cada any a principi de curs, jajaja! De moment jo estic bastant contenta amb la classe i els profes :)
    Espero amb il.lusió les pròximes entrades!
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!😊

      Benvinguda al bloc una altra vegada 😄. Avui els ensenyaba als meus alumnes el bloc i un d'ells m'ha preguntat quants de seguidors tenia 🤔🤔🤔🤔 i jo li he contestat que encara que apareixen 54 seguidors, la que em segueix i em contesta en cadascuna de les entrades eres tu 😍😍😍😍. Els he explicat que enguany comences 2n de batxillerat i que segueixes el bloc des que feies 1r d'ESO...Puff i pensant-ho bé tinc molta sort 🍀🍀🍀🍀 de tenir-te 🤗🤗🤗🤗.

      Aprofito el moment per donar-te una vegada més les gràcies 💖💖💖💖 per estar ahí.

      Sé que aquest curs tindràs molta feina i et pot resultar més difícil comentar en el bloc...així que no et preocupes, contesta quan pugues que jo seguiré aquí esperant-te...🤩🤩🤩🤩

      Per cert...la pròxima entrada va de pràctica creativa...😉

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  2. Holaa Isabel soc na Núria arrib una mica tard pero te trob molt a faltar i he pensat mirar el bloc i enrecordad-me més de tu. Encara no puc imaginar-me q les noves generacions no t coneguin, esper q estiguis benissim a Valencia te dessig lo millor sino també pots tornar q sempre serás benvinguda.
    Quiereees un abraazo❤️

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia, Núria!😊

      Ai...m'has emocionat mooooolt amb el teu missatge ✉✉✉✉...Moltíssimes gràcies per les teues paraules...😍😍😍😍

      A mi el canvi també m'està costant 😅. Tants d'anys en un mateix institut...

      Veure com els meus alumnes que he tingut en 1r d'ESO acaben 2n de batxillerat sempre ha estat molt emocionant per a mi...💗💗💗💗 Ara ja no puc veure com evolucioneu pels passadissos però espero rebre notícies vostres d'alguna manera 😉.

      En quan als abraços, comentar-te que sempre seran benvinguts encara que siguen de manera virtual...🤗🤗🤗🤗

      Dóna molts de records als teus companys de part meua ❤❤❤❤.

      Molts 😘😘😘😘 amb abraç incorporat 🤗,
      Isabel.

      Elimina