dilluns, 7 de gener del 2019

WELCOME 2019!


Avui hem tornat a les classes i vull dir-vos que estic ENTUSIASMADA!

Sí, sí... perquè m’he proposat una sèrie d’objectius per al 2019 que desitjo complir i un d’ells és donar un poc més de creativitat a aquest món en el qual vivim...

http://www.fiebredescrapbook.com

Per què entre tots, estic segura, que podem aportar noves idees i enriquir-nos els uns als altres aplicant l’originalitat a coses tant quotidianes amb les quals poder gaudir un poc més del nostre dia a dia.

https://uccia.carbonmade.com


I començo aquest objectiu demanant-vos que no llanceu aquelles bosses de paper amb les quals el Papà Noel i els Reis Mags han preparat els vostres regals perquè són un material altament creatiu (juntament amb les troqueladores) amb el qual poder realitzar els vostres propis dissenys totalment personalitzats per a l’àlbum que estem realitzant!

Aquí teniu un exemple de bosses de paper que he anant recopilant durant aquests darrers anys... 2019 ves preparant-te per a una alta dosi de creativitat!


Isabelcogollosferrer©2019

Are you ready?

Ens veiem en la pròxima entrada!

4 comentaris:

  1. ay, jo ja les vaig tirar! pero a ca meva sempre tenc paper d'envolicar.
    ah, som en Marc kuhalainen cardell de 1r d'ESO B

    ResponElimina
    Respostes
    1. Maaaaarc!😅

      Ja t'ho vaig comentar l'altre dia en classe: eres massa ràpid...😂😂😂😂

      A veure si podem aprofitar el paper dels regals 🎁🎁🎁🎁 o altres bosses decorades que tens per casa...😉

      Ens veiem demà a classe!💃💃💃💃

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel!
    Jo sempre ho guard tooot (potser massa, jajaj). Espero amb emoció aquest any de creativitat!
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!🙋‍♀️

      Aquest anys tinc moltes idees 💡💡💡💡 i algunes ja estic desenvolupant-les en classe...

      Ja estic preparant una nova entrada d'scrapbook 💟✂️💟✂️ que crec que t'agradarà!😍😍😍😍

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina