dimarts, 5 de desembre del 2017

2n ESO: Geometric CHAIRS...



11 comentaris:

  1. Holaa Isabel!!!Com estas!Aquesta entrada ha estat magnifica!!Crec que ha estat una de moltes entrades que m'ha paralitzat per absolutament tot,ja me falta poc per acabar de visitar tot el blog!!Estic comentant en les entrades que mes m'agraden de tot el blog!!!Aquesta frase que dire a continuació sempre ha estat en el meu cor perque significa molt per jo:CREATIU NO ES FA, SE NEIX!M'ENCANTA!
    BON NADALLL!!I FELIZ ANY NOU!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Guadalupe!😊

      Veig que estàs posant-te al dia amb el bloc 💻🖱, així m'agrada 👏👏👏👏. Espero que t'estigue resultant divertida la visita.

      En quan a la creativitat 💡💡💡💡 sempre he pensat que hi ha gent que des que neix és creativa per naturalesa però amb els anys també me n'he adonat que practicar-la també ajuda 😉.

      Espero que el bloc t'aporte un poc més de creativitat 🤗🤗🤗🤗 a la teua vida ❤❤❤❤.

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel soy Adrián de 1r ESO A me gusta mucho la lámina tengo ganas de hacerla me gusta por casa detalle que tiene

    ResponElimina
    Respostes
    1. Adriaaaaaán!😞😔

      Estic molt contenta que t'agrade la làmina 😄 però has de llegir els títols de les entrades on posa clarament que és una làmina de 2n d'ESO!😐

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Antonio!😊

      És un treball que estan realitzant els alumnes 👫👬👭👭👫de 2n d'ESO. Quan els acaben 🎨🎨🎨🎨, us mostraré els resultats 😉.

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  4. Hola Isabel soc n'Ana Martinez Millan de 1esoA. Aquesta lamina m'agradat molt per cada detall. Molts besecs. Adeu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Ana!😊

      Aquesta entrada del bloc 💻🖱 és un treball que estant realitzant en aquest moments els alumnes 👫👬👭👬👫👬 de 2n d'ESO. A veure si ho acaben 😉 i així podré mostrar-vos els resultats!

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  5. Hola Isabel soy nayra Moreno de 1 eso este trabajo me gusta mucho,í está muy bien echó.

    ResponElimina
  6. Hola Isabel soy nayra Moreno de 1 eso este trabajo me gusta mucho,í está muy bien echó.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Nayra!😊

      La imatge d'aquesta entrada correspon a una obra del pintor Vincent Van Gogh. En aquest moments els meus alumnes de 2n d'ESO 👫👬👭👬👫👬 estant fent una interpretació d'aquest quadre. Quan l'acaben, us mostraré els resultats. M'alegra que t'agrades l'obra 👏👏👏👏. Van Gogh és un dels pmeus pintors favorits!🎨🎨🎨🎨

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina