dijous, 11 de juny del 2015

Formes i més formes



Creia que ja no publicaria l’entrada. Ha costat però, crec que arribo a temps per tal de donar-vos unes últimes idees per finalitzar l’àlbum amb èxit.

En aquesta entrada us mostro cóm fer elements amb diferents formes i papers decoratius. El material que necessitareu serà papers amb diferents motius i perforadores.


En un principi, per tal que els motius resultants tingueren més consistència vaig pegar-los sobre un cartró però...problema: les perforadores no acceptaven aquest gruixat.



Així que vaig haver d’aferrar els papers decoratius sobre cartolines per tal de poder perforar amb facilitat. Vaig escollir colors que combinessen amb els papers escollits per tal de poder fer combinacions amb ells.

A l’hora de perforar és convenient fer-ho per la part decorativa per tal d’aprofitar al màxim la superfície.


Després vaig fer diferents formes amb goma eva i aquí teniu els resultats. Com podeu veure les aplicacions són infinites: des de col·locar-les en la portada, acompanyant els textos o decorant les fotos.


Espero que us haja agradat. Ens veiem demà a classe!

6 comentaris:

  1. Hola Isabel !!!
    M ' agraden molt aquestes comvinacions que has fet amb cercles y estrelles , flors , llasos... Son molt chulos , ja tenc mes idees per comvinar amb troquels. Y tambe dels botons y washitapes!
    Per cert , la tapa del album la puc comprar als chinos de davora el conservatori o es en un altre lloc? Es que he anat i no hi havia. I ha de ser mes gruxada que una cartolina no?
    Gràcies i fins demà!!
    Besets , Laia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Laia!

      Acabo de dir-li a Sandra on comprar el material per a les tapes.Segur que dilluns em portareu unes tapes ben xules.Gràcies per comentar.

      Bon cap de setmana ple de creativitat.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel!!
    Ya crec que t'ha costat publicar l'entrada jejeje.
    Quines idees y combinacions més xules. M'agraden molt les teves idees. Per cert, igual que na Laia, ¿Avon puc comprar les cartulines per a l'scrapbook?¿Té que ser una cartolina grosa? Perfabor, quan puguis el mos pot dir?
    Besets, Sandra.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Sandra!

      Gràcies pel teu comentari, m'ha reconfortat molt.Podeu comprar un cartó un poc més gruixat que la cartolina en el Offiexpert que està al costat de la plaça els patins.I també en Tot Paper que està prop i es troba davant d'Eurocarnavales.

      Bon cap de setmana.Ens veiem dilluns.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabel!!
    Estic contenta de que hagis pogut publicar aquesta entrada!! A mi la combinació que més m'agrada és la dels cercles. Ara ens toca fer la portada i aferrar les fotos. A mi aquesta és la part que més m'agrada. Estic contenta de que t'hagin servir les perforedores!! Ens veiem el dilluns. Bon cap de semana!!
    Besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      Durant aquestes setmanes mentre corregia els treballs no parava de pensar en la l'entrada perquè sabia que us podia ajudar a acabar de rematar el disseny de l'àlbum.

      Si dilluns necessiteu les meues perforadores no dubteu en demanar-m'ho!

      Bon cap de setmana!

      Besets, Isabel

      Elimina