dimarts, 1 de juliol del 2014

Arriben les vacances

Ja s'han acabat les classes però, la vostra profe de Plàstica continua activa. Aquestes últimes setmanes m'ha sigut impossible actualitzar el bloc perquè el final de curs ha estat molt intens.

Abans que res vull desitjar-vos un bon estiu a tots i felicitar, especialment, a tots aquells alumnes que han superat el curs amb èxit. A la resta, dir-vos que encara us queda setembre per poder acabar el curs correctament.

La meua idea és continuar publicant entrades en el bloc durant l'estiu (de fet tinc moltes entrades pendents) per tal que poguésseu realitzar activitats durant les vacances.

Espero seguir rebent els vostres comentaris que tanta il·lusió em fan i, només volia demanar-vos una última cosa: encara que l'any que ve no tinguésseu plàstica, seguiu aportant al bloc els vostres comentaris i suggerències.

Ha estat un plaer compartir el curs amb vosaltres. 

MOLTES GRÀCIES!

4 comentaris:

  1. Hola Isabel se que l'any que ve no tendrem plàstica i em fa un poc de pena perquè a jo sempre m'ha agradat molt aquesta assignatura però seguiré comentant i fent coses del blog.
    Moltes gràcies i bon estiu!
    Besets Laura.

    ResponElimina
  2. Hola, Laura!

    Disculpa el retard. Estem tenint molta feina en l'institut preparant el curs que ve i no he tingut molt de temps per al bloc. De totes maneres, estic preparant una entrada per a aquesta setmana...Espero que us agrade.

    Estic encantada amb la teua decisió de seguir compartint les teues opinions i suggeriments en el bloc l'any que ve. Per a mi, és molt important la vostra participació activa ja que em dóna idees per anar realitzant les entrades.

    Espero que passes un bon estiu i que carregues les piles per setembre.

    Besets, Isabel.

    ResponElimina
  3. hola Isabel, me da pena que el año que viene no haya plástica, pero me han gustado mucho tus clases de plástica, y que pena que el día del Llompart te pusieses enferma yo habría ido al taller de las letras de cartón. Besos Aida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Aida!

      Estic molt contenta que t'hagen agradat les classes. A mi també m'ha gradat molt compartir aquest curs amb vosaltres. La veritat és que he estat molt a gust.

      Però no passa res, encara que l'any que ve no teniu Plàstica, espero que estiguessem connectats pel bloc i espero la teua participació, com sempre, en cadascuna de les entrades. Recordeu que aquest bloc no té raó de ser sense vosaltres.

      Besets, Isabel.

      Elimina